innestelling?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Belindada, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belindada

Belindada Niet meer actief

Beste dames,

Ik test mezelf nu ruim een week postief, streepjes worden elke x donkerder. Nu had ik vorige week donderdag wat bruin bloed/ licht roze bloedverlies, echt minimaal, dagen daarna helemaal niks meer. Geen erge buikpijn gehad ofzo. Wel zat er een sliertje in, het was rekbaar en donkerrood bebloed. Heb vandaag bloed geprikt om de waarde te bepalen. De dokter zegt dat het een innestelling geweest kan zijn. Maar ik lees overal dat je daar geen sliertjes of dergelijke bij verliest. Het was ook echt maar 1 sliertje van denk twee centimeter. Vanmorgen nog getest en harstikke positief, je zou denken als zou het een miskraam geweest is donderdag dat je dan vier dagen later iets minder positief zou testen, als je nog maar 3/4 weken zwanger bent. Woensdag krijg ik pas de uitslag. Maak me alleen druk om dat gekke sliertje omdat ik er echt nergens iets over kan vinden. Hebben jullie het wel vaker gehoord?

2. Belindada

Belindada Niet meer actief

Niemand een antwoord hierop?

3. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het is niet handig om zelf nogmaals wat onder de vraag te zetten, want dan komt er een 1 achter te staan en denken wij dat de vraag al beantwoord is.
    En wij kunnen niet dagelijks de vragen beantwoorden.

Elke dag testen zegt niks over het feit of de zwangerschap goed zit. Want zolang je HCG in je lichaam hebt, geeft een test positief aan. Dus ik zou hier mee stoppen is zonde van het geld, kan je weer aan andere dingen uitgeven.

Dat sliertje kan wel van de innesteling zijn geweest.
    Het kan ook gekomen zijn van een vaatje wat kapot is gegaan in de baarmoedermond.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina