Hoi Ik ben nu 4 weken zwanger en dit is mijn eerste zwangerschap. Nu had ik vorige week de hele week buikpijn/krampen. En vanaf gistere bruin bloed verlies 2 druppels in mijn onderbroek en nu alleen met afvegen. Alleen heb nu ineens geen buikpijn of krampen meer. En ben ook tot nu toe nog niet misselijk geweest alleen een beetje stemmingswisselingen gehad. Nu maak ik me toch een beetje zorgen wie kan mij hier meer over vertellen. Groetjes Samantha
hoi het wel of niet hebben van klachten of het plotseling opkomen of verdwijnen ervan zegt verder niets over het wel of niet goed gaan van de zwangerschap. Je hoeft niet misselijk te zijn, dat heeft lang niet elke vrouw. Een beetje bruinverlies komt vaak voor zonder dat het verder betekenis heeft. Het is een onzekere periode in het begin. Probeer te vertrouwen op je zwangerschap en op je lichaam, gelukkig gaat het de meeste keren goed! Mirjam
Hoi Mirjam Bedankt voor de reactie we zullen maar moeten afwachten. Probeer er zoveel mogelijk van te genieten bedankt Groetjes Samantha
Hoi Mirjam Zie het vanaf vandaag somber in ben net naar de wc geweest waar ik tot grote schok een grote klodder bloed in zag liggen. En bloed nu ook meer als gistere. Mag vanmiddag bij de huiarts komen om bloed te prikken voor de hcg waarde en voor eventueel een verwijskaart naar de gyn. Want heb toch het gevoel dat het niet goed zit. Groetjes Samantha