Hallo Dames, Wie van jullie kan mij helpen?? Ik wil namelijk niet gelijk naar het ZH of HAP gaan. Ik heb woensdag een kijk operatie gehad ( Deze is goed gegaan ) En er werd mij verteld dat ik wat buikpijn/schouderpijn kon krijgen.. Nou idd de schouderpijn heb ik gehad en goed ook! Eergister avond ging het wat beter weinig buikpijn meer en schouderpijn was ook verdwenen.. Maar heb sinds de operatie een blauwe plek bij mijn navel die loopt ongv 10 cm door naar beneden en is een beetje dik. Deze doet vanaf gister echt heel erg veel pijn zelfs mn t-shirt/truitje wat ik aan heb doet zeer er op! Als ik lig in bed en op wil staan dan trekt het helemaal en doet dus echt zeer. Het ziet er niet ontstoken uit ofzo ( voor zover ik dat kan zien ) en voelt wel warm aan maar de rest van mn buik ook.. Kan het een beetje vergelijken met hele erge spierpijn die alleen daar zit.. Pijnstillers slik ik al en die helpen weinig.. Maar zouden jullie toch de HAP bellen? Of nog een dagje afwachten en kijken of het minder word?
Kan idd ook gewoon een goede beurse plek zijn omdat ze toch in je lichaam lopen te porren ( hebben zo ook een snee in of rond je navel gemaakt ? ) volgens mij was ik na mijn kijkoperaties ook behoorlijk blauw hier en daar. Idd even goed in de gaten houden,en kijken of je geen verhoging/koorts krijgt. Viel de operatie mee ?
Hey Kaatje, De snee zit in mn navel maar wel aan de onderkant.. Net op het randje zeg maar haha. En ja ik ben echt blauw geel/groen daar waar dat sneetje zit en dat loopt 10 cm naar beneden en doet behoorlijk pijn hihi. De operatie zelf is me 100% mee gevallen. Alleen had ik echt niet verwacht er zoveel last van te hebben
Ja klopt want verder heb ik nergens last van.. Alleen woensdag en donderdag van die gassen ( ik heb echt zitten/liggen huilen van de pijn in mn schouder ) En nu die buik!
Ik had na mn (kijk)operatie vorig jaar ook een enorme blauwe plek, zo groot als een voet zeg maar. Dus zat al te geinen dat de chirurg zn voet op mn buik gezet had omdat ie de camera er niet meer uit kon krijgen Was echt minstens maatje 43 ofzo Na een week was de plek bijna helemaal weg. Succes met herstellen, doe rustig aan he.
Waarschijnlijk heeft de hap het ook wel gezegd maar hou in de gaten of je koorts krijgt. Dat duidt meestal op een ontsteking en daar kun je niet vroeg genoeg mee aan de bel trekken.
Klopt maar heb geen koorts of verhoging dus een ontsteking is het niet.. Denk idd dat het gewoon een grote beurse plek is die icm de operatie en het wondje wat gevoeliger is... Nu net weer een diclofenac ingenomen ( Heb ik mee gekregen uit het ziekenhuis tegen de pijn ) En dan gaat het wel weer
Nou net toch maar naar de HAP geweest.. En ja hoor! Een bacteriële wond infectie Zware AB kuur gekregen en die moet voor dinsdag ochtend zn werk gedaan hebben.. Anders moet ik terug naar het ZH en word ik waarschijnlijk opgenomen Pfffftttt.... Heb ik weer hoor!!!
getsie meis wat een narigheid!! Heel veel beterschap!! Ik hoop dat de kuur goed en snel aanslaat! Ja ze hebben wrs door je buikvlies heen moeten gaan en dat is altijd een risico... Sterkte!! En goed dat je toch naar de HAP bent gegaan, zo zie je maar weer!!!
Ja dat hoop ik ook Zie een opname of andere dingen als de ontsteking erger word niet zitten!! (Heel erg bang geworden nadat vriendlief een ontsteking in zijn been gehad heeft.. En ik gezien heb hoe ze dat schoon gemaakt hebben Brrrr )