Hallo dames, Ik heb even een vraagje. Ik en mijn man zijn nu 3 maanden bezig om zwanger te worden. Op 26 maart denk ik mijn eisprong gehad te hebben. Had een dip in temp en dagen daarna ging mijn temp omhoog. Zaterdag 5 april had ik een dip in mijn temp en dacht menstruatie komt eraan. Dat was niet zo en mijn temp steeg weer. Dinsdagavond lichtbruin bloedverlies en woensdag en donderdag heel licht bloedverlies. Normaal ben ik altijd 5 dagen ongesteld maar nu nog geen 48 uur. Daarnaast blijft mijn temp op 36,9/37,0 hangen. Heb geen pijn gehad niets. Vandaag had ik echt af en toe weer bruine afscheiding en voel soort van steekjes(niet pijnlijk maar meer zeurend). Mijn vraag is wat kan ik het beste doen? Kan ik zaterdag 5 april pas een innesteling hebben gehad? Ik weet het even niet meer ik dacht deze ronde niet raak, maak niet uit op naar volgende ronde. Maar dit rare en weinige bloedverlies en hoog blijven van temp, brengt mij aan het twijfelen. Iemand advies? Groetjes
Hoi, het kan een innesteling zijn inderdaad. Ik zou even afwachten tot je over tijd bent en dan een test doen. Groeten Evelien
Ben morgen 1 week overtijd! Heb met mezelf afgesproken dat ik woensdag even test en mocht het negatief zijn even met huisarts overleg.