Hier ook. Toen ik ging dreigen dat ik verdere stappen ging ondernemen stond het binnen 2 dagen weer op mijn rekening (door een fout met iDeal was het 2x afgeschreven ipv 1 keer). En kreeg ik 10 euro korting op mijn volgende bestelling.
Ik ben heel benieuwd hoe dit afgelopen is. Ik kamp namelijk met hetzelfde. Vorige week vrijdag heb ik een bestelling gedaan van 300 euro. Netjes betaald via IDEAL en gelijk daarna krijg ik net zoals jou een email dat er meerdere items niet leverbaar zijn met een totaal waarde van 34 euro. Ik heb een paar dagen afgewacht maar kreeg dit niet terug gestort. Ik heb 4! E-mails verstuurd maar krijg geen 1 reactie. Toen heb ik afgelopen donderdag de stoute schoenen maar aangetrokken en gebeld in mijn beste Engels. Die meneer aan de telefoon vertelde dat het geld geparkeerd stond bij mijn eigen bank en ik het van hun weer terug moet krijgen. Ik gebeld met de Rabobank en hun zeggen: wat een onzin.. Zij hebben gewoon de volledige 300 euro afgeboekt.. Niets meer niets minder. Op dit moment zit ik op een kookpunt want ik heb gewoon het gevoel belazerd te worden. Ik ga echt never nooit meer iets bestellen bij hun.. Je bestelling krijg je netjes op tijd en het is leuke kleding en goede kwaliteit maar de klantenservice is echt om te janken. Aanstaande maandag maar nog een keer bellen en even flink uit mijn plaat gaan in het Engels.. Misschien helpt dat
Ik betaal met creditcard en dan verrekenen ze het wel gelijk. Misschien een tip voor de volgende keer.
Sallemandra: kan me voorstellen dat je klaar met ze bent! Ik vind het ook ronduit onbeschoft. Maar ook het feit dat ze het item wat dus niet leverbaar is gewoon als leverbaar op site blijft staan!! Heb ze hier ook over gemaild, maar op beide mails geen reactie. Tsja het gaat bij mij gelukkig maar om 10 euro, dus vandaar ook nog geen haast. Zou zo dapper vrijdag bellen, maar werk en huisarts , genoeg andere dingen te doen.
In ieder geval wel blijven proberen hoor, ook met mailen kom je er (tenminste dat lukte bij mij wel). Steeds wat bozere mails sturen haha. Want heb heel erg het idee dat ze de moeite niet nemen als je niet belt.. Dat ze hopen dat je het erbij laat zitten. Ik kreeg per mail ook telkens weer een ander persoon die het verhaal weer niet snapte waardoor ik het telkens weer opnieuw uit moest leggen, maar mijn Engels is wel sterk gelukkig (beter dan de meesten bij die klantenservice daar iig..) dus het is wel gelukt maar kostte wel een aantal weken in totaal voordat het rond was.
Hoop dat het snel word opgelost! Ik betaal bij nextdirect daarom met afterpay! Ideaal pas betalen als je iets binnen hebt.
Precies de reden waarom ik achteraf betaal. Eerst zien, dan betalen. Toevallig had ik dezelfde shirtjes besteld en niet leverbaar. Wel balen.. maar had gelukkig nog genoeg leuks over..
Ik ben niet bekend met deze shop.. wel weet ik dat bijvoorbeeld bij bonprix het 30 dagen kan duren voor je je geld terug hebt. Misschien duurt het bij hun ook zo lang? Maar dat verklaart nog niet hun moeilijke bereikbaarheid
Mmmm ik heb er woensdag bestelt maar helaas nog niks binnen maar ook niet dat er iets niet leverbaar is.Met iDEAL betaald, gaat geloof ik nog spannend worden.
Dat is toch niet abnormaal? Levertijd bedraagt 6 dagen volgens mij. Als het goed is kan je je zending traceren
Nou zojuist weer geprobeerd te bellen maar krijg ze niet te pakken. Dus ben ik naar de officiële engelse site gegaan en vond daar een emailadres voor "uit de hand gelopen klachten" Ik heb ze dit gemaild: Hello, This will be the 5th time i am emailing you. On the previous 4 emails i never got an answer. At first i will tell you that i am really irritated right now about your customerservice. I will explain it again: On march 20 i did an order with an value of 299 euro's. I paid it by Ideal (as you can see in the attachment). After a while i got an email that there were several products who weren't available. With an total value of 34 euro's. I waited for a couple of days but I didn't get my money back! So i sended you 4 emails and i never got an answer on one of those mails. Last thursday I have called you and your employee told me that you didn't charge me for the complete 299 euro's and that i have to get my money back from my bank. I called my bank and they say: thats bullshit. As you can see, they charged the complete 299 euro's. I will tell you that i completely lost faith in your company and that i am really upset by this. I have got the feeling that you are lieing to me, because i am from the Netherlands and probably to scared to contact you because then i have to talk English. That way you don't have to pay me back. Well as you can see, my English is not perfect.. but i am defenitely not to scared to complaign with you. Just to inform you: We have a Dutch site and on that site i am not the only one who is complaining about your service. So, you can tell me.. how are we solving this? I also did some products back to you. You received those last friday as i can see on Track and Trace. (See attachment) I want to know if getting that money back is going to be as hard as getting those 34 euro's back. Please contact me back by email because i am to busy to answer the phone. And if you are not answering this mail, i will do an accusation against you. I hope that this problem will be solved quickly and that i am getting my money back real soon, so i will never have to do with you again. Sincerely, Heel erg benieuwd of ik hier wel een antwoord op krijg..
Ik snap iets niet ... zelfs Wehkamp neemt ca. 2 weken voordat je je geld terugkrijgt, waarom gelijk zo'n boze mail er overheen??
Je hebt wel erg veel haast. Heb je het afgelopen woensdag besteld? Dan krijg je het waarschijnlijk morgen of overmorgen. Waarom zou het spannend worden? Jullie maken dat bedrijf wel onnodig zwart op deze manier. Wat betreft geld terug krijgen, bij sommige bedrijven duurt het wel een maand, waarom nu zo'n haast? Snap dat het niet leuk is, maar vind het wel wat overdreven allemaal.
Ik ook hoor. Ik heb woensdag ook iets besteld, en hij staat al de hele tijd op Out for Delivery sinds vrijdag. Ik denk ook dat de stroomstoring van afgelopen vrijdag niet heeft geholpen qua bezorgen. Een beetje geduld hoor, het zal vast wel komen. Next is mijn hofleverancier. Het enige jammere vind ik dat ze vaak dingen op de site hebben die niet meer beschikbaar zijn. Ze zouden dat wat vaker moeten aanvullen.
Dat ik mijn 11 euro over een maand krijg is echt no problem. Maar ik zou het toch wel gepast vinden dat ze meer informatie in de mail gaan zetten die ze mailen als een item niet beschikbaar is. Daarbij laten ze het item gewoon als beschikbaar staan op de site . Ja dat vind ik knap waardeloos! Want in mijn geval gaat het maar om 11 euro, maar als je 4 items hebt die ineens niet beschikbaar zijn dan praat je toch over veel geld wat je ergens anders had kunnen besteden aan kleertjes. Daarbij reageren ze niet op mijn mails en dat vind ik ook maar raar. Met andere sites nooit geen gedoe gehad, werd altijd keurig te woord gestaan via de email. Mij gaat het er in dit geval om dat er geen duidelijk verhaal in de email staat over wat er exact met het geld gebeurt en wat voor tijd er voor staat. Dat de levering langer duurt dat is logisch, en ik wacht altijd geduldig. Moet zeggen dat het bij mij echt snel geleverd werd, was best verbaasd.
Koop jij veel bij Next? Enig idee hoe de maten van de jurkjes vallen? Ik heb een rokje gekocht maat 6-9 maand (68-74) en mijn dochter gaat nu naar maat 74 toe maar ze zwemt in het rokje, komt tot haar tenen . Dus die kan wel in de kast tot volgend jaar lente volgens mij Baal baal want hij is zooooooooo mooooooi De legging paste wel perfect Enig idee hoe de shirtjes vallen?ik had dus een aantal besteld maar die waren niet leverbaar helaas.
O als ik pas over 4 weken mijn geld krijg is dat helemaal prima... ALS ze dat maar naar mij communiceren. maar ze reageren op geen enkeke mail en aan de telefoon geven ze valse informatie waarmee ze mij proberen af te schepen. . Ze mogen blij wezen dat ik het nog bij een boze mail laat. Daarnaast is het natuurlijk van de zotte dat ik betaal voor iets wat ze vervolgens helemaal niet kunnen uitleveren en dat ik daarna weken op dat geld kan wachten, als ik het überhaupt al terug krijg
Ik probeer te matigen ... anders is het allemaal een beetje eenheidsworst wat in haar kast hangt . Maar het meeste komt wel daar vandaan. Maar tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad qua maten. Sterker, ik heb wel eens dat ze er mijn inziens vrij rap uitgroeit. Zo heb ik van die tuniekjes (blousjes), die ze misschien 2 a 3 maanden heeft aangehad en toen was het eigenlijk al weer te klein. Ze heeft nu een jurk (ik dacht uit mijn hoofd 12-18 maanden) die ik vlak voor kerst heb gekocht en waar ze nu redelijk te groot voor begint te worden. Ik heb vorige week dus al een aantal dingen 86-92 besteld voor haar. Tshirts vind ik vallen vrij groot. Die bestel ik dus voor haar nog wel in 80-86, slimfits zijn voor Eva ook goed en de leggings zijn helemaal goed. Ja, ik heb soms wel eens het idee dat sommige kleertjes enkel voor de UK markt beschikbaar zijn. Ik baal daar ook wel eens van, er zitten zulke schattige dingen tussen.