Het is een intercountry betaling, kan best goed zijn dat er iets gereserveerd staat hoor, zo vreemd is dat niet. Kan natuurlijk ook zijn dat er iets "lost in translation is", aangezien je zelf aangeeft dat Engels ook niet je sterkste kant is. Maar goed, ik snap nooit zo goed waarom er direct met grof militair geweld gedreigd moet worden. En nogmaals ... in Nederland kan je ook weken op je geld wachten dus dat is echt niets vreemds. Tip: Otto verkoopt ook Next
Nogmaals, ik vind het helemaal niet erg om te wachten op mijn geld maar deze klantenservice is geeoon van de zotte. Er word gewoon niet op je gereageerd en dat terwijl ik nu 5 emails stuur in perfect Engels. Ik kan prima Engels hoor, zolang ik er maar even over na kan denken en dat kan ik aan de telefoon niet. Als ik een email terug zou krijgen met: het spijt ons voor het ongemak mevrouw, u kunt het geld binnen nu en 3 weken op uw rekening verwachten.. helemaal goed dan! Maar nu weet je gewoon helemaal niks en je word nergens van op de hoogte gebracht, ze reageren niet op je en ondertussrn heb je ook je geld niet terug. En sorry hoor... maar moet ik dan maar als ern hondje gaan wachten of ik überhaupt ooit mijn geld nig krijg??? Het gaat niet om 5 euro maar om 35 euro wat ik terug moet krijgen.
Misschien de Terms & Conditions even lezen? Daar staat nochtans duidelijk dat het "upto 28 days" kan duren... Ze kunnen je wel een mail terugsturen, dat met ik met je eens.
Nu ik er zo over nadenk ben ik het er ook wel mee eens dat het eigenlijk van de zotte is dat je hebt betaald voor een item dat niet geleverd kan worden. Als je het retourneert vind ik het toch een ander verhaal. Het lijkt mij zoals eerder aangegeven dat ze de webshop beter bijwerken. Want ik lees zolangzaam aan te vaak dat ze items niet kunnen leveren terwijl er wel betaald is. om een bedrag als 35-50 euro zou ik ook pissed worden, dat geld had je nu leuk kunnen besteden bij andere shops die momenteel aanbiedingen hebben.
Vraagje. Voor dochter koop ik nu meestal maat 122. Soms nog wat aan grote kant maar past vaak ook prima (ligt aan het merk) Is het dan aan te raden om bij hun ook 122 te nemen voor de zomer? Aangezien het groot valt? Ik twijfel erg omdat ze aangeven dat 122 voor 7 jaar is ook? (Ze is bijna 6)
Mijn email heeft geholpen. Ik kreeg een excuses terug en een dag later had ik het geld op de rekening staan
Ja die heb ik maar kende skynet niet dus dacht misschien dat het vanaf nederland via een ander bedrijf werd overgenomen en bezorgd. Dankje!
Nope - niet via een ander bedrijf. Afgelopen donderdag stopte er een mooie witte bus met rode letters Skynet voor mijn deur