Pijnstillers

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jinxx, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.037
    113
    Ik vroeg me af of er naast paracetamol nog andere pijnstillers zijn die je mag hebben tijdens de zwangerschap? Ik ben snotverkouden en heb al 3 dagen last van bonkende hoofdpijn, wat het lastig maakt om normaal te functioneren ;) En helaas helpt paracetamol niet :(

2. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Helaas, alleen paracetamol is veilig.

3. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Zover ik weet alleen paracetamol. Wat ik deed was lekker "stomen" onder de douche met dampo. Daardoor verdween de verkoudheid voor even en hoofdpijn ook.

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Nee, je mag alleen pcm. Als je ziek bent hoef je ook niet normaal te functioneren he ;) Gewoon lekker in bed gaan liggen! Tenzij je al kinderen hebt, dan wens ik je sterkte ;)

5. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ik heb bijna mn gehele zwangerschap op momenten dat het echt niet meer ging, ibuprofen geslikt. Het wordt niet aangeraden, maar bij mij was dat het enige wat hielp. Het is het veiligst om dit in te nemen na de 12 weken en voor de 8 maanden. Daar tussen in dus. Ik heb het de laatste weken gelukkig niet meer nodig gehad.

6. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.037
    113
    Grrrr, was er al een beetje bang voor ;) Maar bedankt voor de antwoorden! Ik heb idd al een peuter van 2,5 rondlopen maar die is vandaag bij opa en oma dus kan ik het lekker rustig aan doen. Hopelijk is het morgen weer wat beter.

7. ester77

ester77 Actief lid

6 sep 2009
    127
    0
    0
    Twee tegelijk en na aantal uren weer zodat je een spiegel opbouwt, beterschap!

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik ben ook grieperig.. Heb inmiddels geen stem meer heel handig haha!
    Vanmorgen voor controle bij de gyn geweest. Mag 4 x daags 2 paracetamol 500 Mg. Doen! Want dan bouw je een spiegel op :).

Beterschap!

9. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.037
    113
    Goed om te weten! Heb rond 12 uur 2 paracetamol gehad dus dan neem ik er zo met het eten weer 2 👍
    Ook voor de andere zieken veel beterschap!

Deel Deze Pagina