Hoi meiden, jullie kennen het ook wel vrees ik " testdagen" pfff alles voelen en denk happy smile van jaaaaaaaah nu ben ik het zeker ben zwanger! maar de teleurstelling is dan des te meer groter als je een negatieve test in je handen hebt! en dan erg goed kijken om toch maar een streepje te kunnen zien hier ook: grotere borsten, pijnlijke tepels, aders in mn borsten om U tegen te zeggen, veel witverlies, steken in onderbuik! vanmorgen test gedaan van matcare omdat je deze 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken! dik nega natuurlijk! heb dan zoiets dat ze er maar rap aankomen dat we doorkunnen, hebben jullie dat ook? liefs
dat heb ik nou ook....ik heb al 1,5 week steken en krampen onder in de buik en hele zere borsten...dat ken ik helemaal niet en heb de hele tijd door harde tepels.....ik mag officieel vandaag tetsten maar heb dat natuurlijk eerder gedaan....negatief. Ik heb nu wel 2 dagen last van licht bruine afscheiding.....ik zal moeten afwachten
ik herken het ook ben nu 4 dagen overtijd en begin steeds meer dingetjes te merken helaas was me test gisteren nega dus heb de hoop al min of meer opgegeven maar ja nog geen ongi elke keer dat ik naar de wc ga denk ik nou komt het maar nee hoor niks. wel heb ik last van dik slijmerig witverlies ruik ik beter ondanks me verkoudheid vaker plassen en smorgens als ik wakker word moet ik wat eten (normaal nooit last van) plus als ik wat gegeten heb licht missenlijk gevoel..... maar ja die nega test die doet me zo twijfelen dat ik er maar vanuit ga een dezer dagen ongi te worden.....
hoi,ook ik heb nu al een paar dagen last van krampen,net of er iemand aan mijn eierstokken hangen, ook ben ik erg moe en koppijn.heb 1 keer veel iwtverlies gehad,pffff zijn nu al de 9de ronde bezig elke maand is het weer mis en behoorlijk chagerijnig. zou het kunnen dat ik er teveel mee bezig ben,kan dan je eisprong niet komen of komt die altijd. ben altijd wel om de 32 dagen,heb ook voor het eerst ovulatie testen gebruikt,maar een dikke week had ik twee streepjes wel waren ze iets lichter dan de controle streep. wel goed geklust rond die tijd maar goed moet nog 5 dagen voor mijn komen ik heb normaal ook wel krampen maar de moeheid en koppijn en droge ogen kan mijn lenzen niet in heb ik er nu extra bij,veder geen last van mijn borsten of dat ik extra moet plassen wel een droge mond! groetjes een onzekere hopelijke zwangere meid. ook hoop ik dat het bij jullie raak is