onze dochter is 16-12-2011 geboren. ze komt om de 4 uur en krijgt 90cc friso 11.00,15.00,19.00,23.00,03.00,07.00 enz. nu doet ze het overdag prima nooit huilen lekker slapen en goed drinken maar snachts och jee vanaf 23.00 laatste avondfles zeg maar is het alleen maar huile,huilen,huilen ik heb sinds gisteren johannesbroodpittenmeel in huis gehaald op advies van schoonzus aangezien ze nog wel is spuugde na haar fles. ze heeft inderdaad niet meer gespuugd sinds we het haar geven maar het is wel van de nutrilon ik weet niet of het wat uit maakt aangezien wij friso flesvoeding geven. nu is dus de vraag waarom kan ze zo huilen snachts ze blijft zuigen op haar knuisjes we hebben gisteravond om 23.00 120cc geprobeerd kijken of het dan anders werd maar helaas ook vannacht bleef ze heel de nacht huilen. wat doen we verkeerd???
Hoi! Je mag johannesbroodpitmeel (nutriton) gewoon toevoegen aan Friso flesvoeding, geen probleem! Welke voeding geef je nu precies? Hoe zwaar is je dochtertje nu ongeveer? Hoe lang doet ze over het leegdrinken van haar flesje? Groetjes Linda
ten eerste bedankt voor je reactie mijn dochter weegt nu 3000 gr ze doet ongeveer een kwartier over haar flesje we geven haar friso standaard zuiglngenmelk 1 0-6maanden woensdag hebben we afspraak bij een osteopaat in de hoop dat hij kan vinden wat er misschien is we geven haar ook sinds gisteravond infacol tegen darmkrampjes vannacht heeft ze wel goed geslapen afgezien van zo nu en dan wakker worden door we denken darmkrampjes groeten ingeborg
Hoi, Kwartier is een mooi drinktempo. Dan gaat het niet te snel. Wanneer het sneller gaat kan je kindje eerder last krijgen van honger, spugen en krampjes. Advies voor een flesje qua drinktempo is 15-20 minuten. Fijn dat ze vannacht goed geslapen heeft. Ze is natuurlijk volop in ontwikkeling en helaas horen krampjes daar vaak bij. En kun je die ook niet altijd helemaal voorkomen. Groetjes Angelique