Biologische flesvoeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Margha, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hallo.

Binnenkort vervalt mijn kolfrecht op mijn werk, wil nog wel doorgaan met bv thuis te geven maar moet waarschijnlijk flesvoeding bijgeven. Voorraad in de vriezer is ook weinig om dit op te vangen.
    Nu hoor ik over biologische flesvoeding en dit lijkt me wel wat.
    Wie heeft er ervaring mee?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Is kwalitatief niet verschillend van andere soorten. Kijk hier maar: Check hier uw babyvoeding op kwaliteit en prijs

Maar waarom kunstvoeding? Als je kind al lekker eet, en geen last van koemelkeiwitallergie heeft dan kun je de tijd dat je werkt toch overbruggen met vast voedsel en wat yoghurt? En dan als je wel bij je kind bent gewoon op verzoek voeden.

Je kunt na 9 maanden overigens gewoon in je eigen tijd (lunchpauze) blijven kolven. Het mag alleen niet meer in de baas zijn tijd.

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Zit nog te twijfelen of ik straks nog 1 keer ga kolven op het werk of dat ik alleen nog thuis voed. Ben het kolven een beetje beu ivm altijd weinig opbrengst :(
    Hoeveel voedingen is normaal met 9,5 maand? Ik voed niet op verzoek omdat mijn dochtertje nooit echt vraagt om voeding en dit is al vanaf het begin zo. Zit nu op 5 voedingen. Met soms weinig interesse in de voeding van 4 uur. Heb volgende week eerst nog 3 weken vakantie dus kan er nog even over denken.

Deel Deze Pagina