Hallo allemaal, Wie kan mij vertellen hoe hoog een plankje boven een commode opgehangen moet worden? Groetjes, Vanessa
Volgens mij zijn daar geen richtlijnen voor... Wij hebben hem zo gehangen dat ik nog dingen erop en eraf kan halen als de commode er staat, ik ben namelijk 1m64 en dan kan hij niet te hoog hangen.
Precies. Zo hoog dat je je hoofd niet stoot en dat je er nog wel bij kan hahaha. Gewoon even op een bepaalde hoogte vasthouden en uitproberen en dan ophangen. Geen cm er bij pakken!
zo hoog dat je er nog wel bij kan, maar liefst zo hoog mogelijk. Als je kindje groter wordt kunnen ze na een tijdje overal bij natuurlijk, dus het is wel zo handig om dat zo lang mogelijk uit te stellen. Mijn man en ik zijn allebei lang (1m89 en 1m80) dus bij ons hangt ie vrij hoog.
In aansluiting hierop; hebben jullie allemaal alleen maar een plankje boven de commode, of kastjes, of iets anders? Wat is handig?
wij hebben het plankje zo gehangen dat de eerste kleertjes met hangertje er goed aan kon hangen...nooit gedaan hoor... nu hangen er speelbeestjes aan....en we kunnen er makelijk bij....
Wij hebben hem niet boven de commode, maar boven het badje gehangen. Op de commode hebben we al genoeg plek om dingen neer te zetten en bij het badje kom je juist ruimte tekort voor de verzorgingsproducten.
bij ons hangt een roede, in het begin met alle kleertjes maar nu alleen nog de shirtjes want de broeken worden te lang
Wij hebben geen plankje boven de commode, de commode zelf is groot genoeg. En het zijn 3 laden dus als ik iets nodig heb is het zo gepakt.