hoi, ik had een vraagje voor de zwangere vrouwen onder ons die ongeveer 21 weken ver zijn! Wat hun buikomtrek reeds is? ik ben nu 21weken zwanger en heb al een vrij dikke buik, het is wel men 2 de kindje (7jaar verschil) en ik ben klein en mager, weeg momenteel 53 kg!Wie heeft er nog een dikke buik onder jullie, en is dit abnormaal? groetjes
ik heb ook een redelijk buikje (kun je zien in mijn album) maar ik weet niet hoe groot die van jou is?
wel bij mij is het net hetzelfde, je hebt toch geen tweeling he? dat ze bij geen over het hoofd gezien hebben hihi! dankje om te reageren! doei
Nee als het goed is niet nee.. Ze zagen er maar eentje op de echo.. Female die heeft ook al een flink buikje net als ik ongeveer.. Het kan geen kwaad hoor. Veel vrouwen zijn zelfs jaloers op mijn buikje. En de dokter was ook helemaal vertederd haha
ben je dan ook dun van lichaamsbouw? 4 kindjes al proficiat! En daar dat je buikje ook snel dik word heb je dan last van zwangerschaps striemen? groetjes
Nee ik had alleen voor mijn zwangerschap ook al een buikje. Ben niet megadik maar ook zeker niet slank!
hoi ik ben pas 5 weken en heb nu al een buikje, bij mijn vorige zwangerschap kon ik met 10wk niet meer in me broek maar denk dat ik er nu nog veel eerder uit klap haha. ik ben 180 en weeg 70 kilo en dus een normale lichaamsbouw.
Dit word mijn 3e kindje . Ik maakte mij behoorlijk zorgen omdat ik nu dit keer helemaal niet meer zo groeide als bij mijn twee jongens . Nu zie je wel dat ik zwanger ben maar is mijn buik toch kleiner als bij de andere twee. Daarintegen groeid mijn baarmoeder de pan uit als ik mijn VK moet geloven komt dat omdat sit dus de derde is. Mijn baarmoeder zit nu ter hoogte van mijn navel bizar vond ik dat en ik kan hem zelf goed voelen. Bij de andere zwangerschappen kon ik met 8 weken geen normale broek meer aan en nu dus gewoon nog wel. xxx jet
ik ben niet dun maar ook niet dik. ben stevig gebouwd en vrij lang. in mijn album zie je ook twee fotos staan met een verschil van 7 weken maar de buik is flink gegroeid. sommige vragen of ik een tweeling heb hihi nou heb al een paar echo's gehad en het is geen tweeling. de foto in mijn album is twee weken oud, buik is nu nog groter.