Buikpijn innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chantal29, 7 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Wie heeft hier ervaring mee? Waar kan ik deze buikpijn het beste mee vergelijken? Hoe lang kan dit aanhouden?

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik had toen hele felle steken onderin mijn buik die ik voor mijn gevoel bijna moest wegpuffen.... duurde maar even, 10 minuutjes ofzo. Daarna ging het over in een zeurend ongigevoel, waarna ook bleek dat ik zwanger ben! Zal voor je duimen dat het bij jou raak is!

Xx

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik kan niet echt zeggen dat ik een bepaalde dag mijn innesteling duidelijk heb gevoeld?!

Ik had wel de week voor mijn NOD een opgezette buik en een heel erg branderig gevoel in mijn onderbuik dat helemaal uitstraalde naar mijn bovenbenen.
    Misschien kun je er wat mee? Succes in ieder geval!

4. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik heb zaterdag en zondag echte buikpijnkrampen gehad. Wat bruin verloren, gisteren wat roze en nu niks meer. Ik zou donderdag ongi moeten worden, dus ik vond de buikpijn zelf ook erg vroeg. Zo vroeg heb ik er normaal geen last. Ik hoop het ook, maar ik durf het bijna niet te dromen het zou te mooi zijn om waar te zijn

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Chantal, het zou goed kunnen zijn dat je straks positief test, ik help het je hopen in ieder geval!

Nog even een paar dagen wachten en dan weet je het! Succes met wachten!

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik lees alleen even mee

7. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Zelf heb ik er geen goed gevoel over :( De zwemmertjes van mijn man zijn vorige week in het ziekenhuis ingeleverd daar krijgen we deze week de uitslag van dus al met al een spannende week

8. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Even een ander vraagje (wel samenhangend met het onderwerp), kun je al symtomen van zwangerschap hebben als je nog geen innesteling hebt gehad, maar wel je eisprong?

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoi day, ik denk dat iedereen tegen je zal zeggen dat dat niet kan, zeiden ze tegen mij nl. ook maar ik heb direct na mijn eisprong, een dag of 3 later allerlei "klachten" gekregen die ik steeds voor me uit schoof omdat ik hoorde dat kan niet, zit tussen de oren maar ik weet dat ik heel nuchter ben en ik voelde me gewoon anders als anders dus ik denk dat het wel kan?!

10. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Dank je Deli :) ik zeg ook steeds tegen mezelf dat het tussen de oren zit, maar je weet het maar nooit, vroeg het me gewoon af ;)

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

In principe gaat een embryo pas hormonen afgeven na de innesteling, maar ik denk dat het wel mogelijk is je al wat anders te voelen, er is ten slotte al wel wat gaande in je lichaam.

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Marieke precies dat denk ik ook!

13. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ik voel niks en de eerste ongitekenen zijn er alweer dus helaas pindakaas het zal wel een ronde 9 worden :(

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meid, ik wil je geen valse hoop geven maar ook dat wil allemaal niks zeggen he!

Er zijn vrouwen die niks voelen en ook ongie pijn kan normaal zijn bij een beginnende zwangerschap!

Nog even hoophouden en afwachten zou ik zeggen, succes!

15. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    Ik had vannacht ook zo'n buikpijn (ik werd er wakker van), even 10 min. onder in mijn buik, erg drukkend tegen mijn blaas. Ik dacht eerst dat ik moest plassen, maar er kwam bijna niks (ook geen blaasontstekinggevoel ofzo) wel had ik het die 10 minuten bloedheet, zweten enzo, en toen was het weer weg? Wel heb ik nu een beetje raar gevoel in mijn onderbuik.
    Wel raar want volgens mij zou ik mijn eisprong toch vorige week gehad moeten hebben, ik heb tot nu toe een vrij regelmatige cyclus van ongeveer 33 dagen?!?
    Ik snap er niks meer van!

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Misschien was het de innesteling?

17. linny24

linny24 Actief lid

2 jan 2008
    425
    0
    0
    zorg assistent
    zuid- holland
    hoi ik ben linny ben niet nieuw alleen nooit iets geplaatst het is mijn derde ronde vorige week woensdag mijn ie gehad en vrijdag en zaterdag enorme ongi krampen zondag troeble urine licht trouble en nu nog steeds last van mijn buik gevoel dat ik moet eten als ik net ook al heb gegeten kortom een romelige buik zou het kunnen dat ik zwanger ben of zegt dit nog niets probeer het niet te veel aan te trekken maar er komt steeds iets bij en dan denk ik zou toch niet dus word er wel zeuachtig van

18. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

vraag uit interresse: is dat niet snel dat jullie over mogen gaan naar onderzoeken? je hoeft geen antwoord te geven hoor :oops:

19. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Jawel hoor dat mag je gerust vragen. Maar aan de kant van mijn man komt verminderde vruchtbaarheid voor dus vandaar dat we het even laten checken.

20. robby

robby Niet meer actief

Hallo,

Ik heb eigenlijk nog nooit een bericht geplaatst, maar ik heb nu wel een vraag waarvan ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen.

Op de dag dat de innesteling plaats zou horen te vinden heb ik de gehele dag ontzettende steken en krampen in mijn buik gehad. Ik ben sinds begin december gestopt met de pil en vraag me nu af of die pijn met innesteling te maken heeft of met ontpillen?

Vandaag moet ik ongesteld worden en ik heb steeds een heel drukkend gevoel in mijn buik dus denk ook wel dat dit doorzet, hoop het natuurijk van niet.

Groetjes Robby

Deel Deze Pagina