vraagje ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door annamar, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annamar

annamar Niet meer actief

#1 annamar, 26 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 sep 2013
    Hoi meiden,
    even een vraagje ik ben eind juli gestopt met de pil,
    vorige maand had ik halverwege de maand allerlei kwaaltjes,
    testen gedaan niet zwanger later las ik dat dat heel normaal was en dat bij het ontpillen hoort, nadat ik ongesteld ben geworden waren die kwalen helemaal weg...een paar dagen
    na mijn eisprong kwamen de kwaaltjes terug en sinds vorige week
    zijn ze veel erger geworden, heviger dan vorige maand nu doen mn borsten echt ontzettend pijn ben regelmatig misselijk heb soms flinke opvliegers, last van mn banden af en toe en menstruatiegevoel echt anders dan vorige maand maar zou het nog van het ontpillen kunnen zijn?
    Aangezien ik niet weet wanneer ik ongesteld word heb ik gister een test gedaan die was negatief, bij mijn vorige zwangerschappen had ik bij allebei al heel vroeg een posi test in mn handen en had ik ook een innestelingsbloeding dat heb ik nu nog niet gehad.. Ik denk dat ik 28sept ong ongesteld moet worden dan is het 2weken na mijn eisprong
    ben wel erg benieuwd nu en vind het super spannend het is de eerste x dat we zelf de keuze maken voor een kindje de vorige 2 waren ongepland dus dit is ook allemaal nieuw voor me :)
    En wat is jullie ervaring met ontpillen?
    Groetjes :)

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Nou meid ik heb een verschrikkelijke ervaring met ontpillen..nu al bijna half jaar gestopt met de pil, maar heb er nog steeds last van! Steeds andere kwaaltjes/symptomen en andere cyclus.. geen pijl op te trekken! Dacht ook steeds zwanger te zijn, maar helaas.. En nu sinds 3 maanden last van puisten en een zeer geïrriteerde gezichtshuid:$ :( van ha hier een kuur voor gekregen gister. Hoop dat t snel minder wordt..

Succs meid! Hoop dat jij er minder last van zult hebben :)

3. annamar

annamar Niet meer actief

Oei dat is niet leuk, ik hoop dat je snel zwanger mag worden,
    ik ga er in ieder geval vanuit dat het ook niks kan zijn, wel vervelend dat je zo lang last kan hebben van zwangerschapskwaaltjes zonders zwanger te zijn lijkt me helemaal niks :( heb jij de hele maand door last van kwaaltjes of beginnen die bij jou ook pas na de eisprong?

4. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Nee zeker niet leuk, maar heb t er wel voor over :) en weet nu wel zeker dat ik nooit mr aan de pil ga :D ik heb t vooral net voor mn ei en daarna tot aan mn nod..
    Tnx meid, hoop ook voor jou dat t snel raak mag zijn ♥

5. annamar

annamar Niet meer actief

Nee er zit echt rotzooi in de pil ik wil hem hierna ook niet meer gebruiken!
    Ik wacht gewoon nog een paar daagjes en anders op naar ronde 3 :)

Deel Deze Pagina