Geen symptomen toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Beachlover, 22 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beachlover

24 jul 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel vreemd, vorige rondes had ik allerlei symptomen, pijnlijke borsten, steken in lies etc. Maar toch iedere keer een negatieve test.. Nu voel ik echt niets...:( Zijn er dames die dit herkennen en toch zwanger bleken te zijn? Wij hebben deze maand (ivm onderzoeken in ziekenhuis) maar 1 keer geklust, als het goed is op de dag van de eisprong.. Ik weet het, ik moet afwachten en geduld hebben maar dat is zoooo moeilijk! :)

2. Sweetnesz

Sweetnesz Actief lid

20 sep 2013
    264
    26
    28
    Zou goed kunnen hoor. Je hoeft niet altijd last te hebben van kwaaltjes, iedere vrouw is verschillend. Mijn moeder dacht dat ze in de overgang zat (36jr) omdat ze al 2 maanden achter elkaar niet ongesteld was geworden. Toen bleek ze zwanger te zijn van mij zonder kwaaltjes:)

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hoi,
    en hoeveel dagen overtijd ben je nu? Idd ik hoor ook veel vrouwen die vrijwel niets voelen, die pas later symptomen krijgen (of gewoon helemaal niet..)! Ik ben nu op dag 38 en mijn gemiddelde cyclus moet volgens mijn App nu op 35 dagen zitten (zie onderschrift). Maar nog niks te bekennen. Heb wel al sinds twee weken ongeveer zo heel af en toe wat steekjes of dingetjes in mn baarmoeder/schaambot, maar er is nog geen teken van menstruatie. Mn afscheiding was niets meer dus ik dacht dat de menstruatie eraan zat te komen maar nu sinds gisteren heb ik weer opnieuw wat witte/doorzichtige afscheiding dus ik weet t ook niet meer.. Ik denk zelf eerder dat t gewoon een lange cyclus is :( Maar ik wacht nog een paar dagen en dan doe ik toch een test. Heb geloof ik niet zo veel geklust rond mn eisprong want vlak daarvoor had ik een blaasontsteking met 2daagse antibiotica kuur. Ik dacht ook nog dat t daaraan lag dat mn ongesteldheid uitblijft. Maar volgens mij hoeft dat helemaal niet.. Heb jij al getest?

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    p.s. ik weet ook niet precies wanneer mn eisprong is dus t kan natuurlijk altijd raak zijn, haha.. Maar ik ga er gewoon niet vanuit

5. liza1991

liza1991 Bekend lid

14 mei 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Je hoort iddvaak dat als ze idd zwanger zijn ze juist niks voelen. Maar ik wil je niet demotiveren ik had dat ook eerste 6 maanden allerlei kwaaltjes iedere maand. Nu daarintegen bijna geen kwaaltjes meer . Denk dat het bij mij ontpoppen was . Hopelijk is het voor jou een zwangerschap . Laat het weten als je hebt getets

X

6. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik had een symptoomloze zwangerschap tot 11 weken, toen ben ik pas een paar keer misselijk geweest van machtig eten. Dus het is zeker mogelijk :)

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja ik had ook in het begin superveel kwaaltjes, in de eerste maand! Nu niet echt alleen nog puistjes en wat steekjes af en toe in mn baarmoeder maar verder niets eigenlijk. En verder onregelmatige cyclus. Dus ik verwacht er niets van, maar ja het is maar afwachten..!!

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat kan, hoeft niet. Het is per vrouw en per zwangerschap verschillend hoe je je voelt.

9. Femmes82

Femmes82 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.414
    0
    0
    Overijssel
    De ronde voordat ik zwanger werd, had ik alle symptomen. Erg misselijk, pijnlijke borsten, moe enz, maar werd gewoon ongesteld. De maand erna had ik nergens last van en bleek zwanger te zijn. Je lichaam kan je voor de gek houden en het is per persoon verschillend. Eigenlijk weet je het pas echt zeker wanneer je een positieve test in handen hebt. Daarvoor is het alleen maar afwachten.
    Succes!

10. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mn hele zs geen kwalen gehad! Twas dat ik n positieve test had maar verder niks.... Nu ri het einde pijnlijke rug en banden.

11. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ikhad ook nergens last van. Helaas nu wel... Misselijk, moe pffft komt meestal pas iets later dus er is hoop :)

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Kan zeker hoor! Ik duim :D

13. Beachlover

24 jul 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw super al jullie reacties! Ik zit nog voor nod.. Maar alle voorgaande maanden had ik al vanaf 4/5 dpo steekjes in lies (soms felle steek waardoor ik dacht dat dat de innesteling was) en richting nod gevoelige tepels en pijnlijke borsten. Nu dus helemaal niks. Het kunnen dus 2 dingen zijn, in voorgaande maanden gebeurde er wel iets maar resulteerde dit uiteindelijk niet in zwangerschap of mijn lichaam hield me toen voor de gek en zou er nu mogelijk wel iets gebeuren (ook al voel ik niks)... Het is zo stom maar je probeert overal aan vast te houden... Herkennen jullie dit ook? :)

14. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Eerste zwangerschap had ik later in de zwangerschap alleen ernstige bi, en met 35 weken geloof ik een beetje maagzuur, verder, nog nooit een klacht gehad. o ja aan het eind lag ze zo naar rechts dat mijn rechterbeen vol oedeem zat en zeer deed daarvan, maar ja ze is nu nog dwars dus ik snap nu dat ze zo lag :D

2e was ik voor NOD misselijk, kon geen poepluier van dochterlief verdragen, met 7 weken kon ik al bijna niet meer lopen door bi moe alles deed zeer. Jammer genoeg was het een MA.
    Ik vond mijn 2e zwangerschap van ruim 9 weken zwaarder dan de eerste 40 weken :) Dus het kan prima dat je helemaal geen klachten hebt.

15. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Spannend hoor.. Ik ben nu al twee nachten midden in de nacht wakker geworden en kon dan niet goed meer in slaap komen en was ook ietsje misselijk. Verder nergens last van eigenlijk, vandaag is dag 40. Heb nog steeds wit/doorzichtige afscheiding dus het lijkt er nog niet op of ik ongesteld moet worden hmmzz.. Maar kan nog komen, misschien laat! Dus ik wacht nog, misschien woensdag toch maar even testen, dan ben ik vrij.

16. Beachlover

24 jul 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje spannend meis28! Die afscheiding kan wel goed teken zijn toch? Hier nog helemaal geen enkel "klachtje".. Zo maf, vorige rondes echt steekjes en plofjes bij liezen maar nu echt noppes, nada.. Snap er niks van.. Maar moet maar gewoon afwachten en geduld hebben, iets wat ik niet heb haha. Wanneer ga jij testen? Ik duim voor je!

17. Eva82

Eva82 Lid

4 jul 2013
    56
    0
    0
    Ik kon de eerste 1 a 2 weken na NOD echt nog niet voelen dat ik zwanger was, wel dat er hormonaal vanalles aan de hand was, net als dat je bijna ongesteld moet worden. Ik snap dat als je graag zwanger wilt worden je het liefst meteen nadat je met elkaar naar bed bent geweest wilt weten of je zwanger bent, maar helaas moet je echt even wachten tot je kan testen!

18. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Hmm ja geen idee! Zit nu op dag 41 maar ik moet t toch nog maar ff aankijken van mezelf want heb ook een x een cyclus gehad van 45 dagen dus het kan best zijn dat ik gewoon lange cyclus heb.. Af en toe voel ik wel heeel klein krampje/steekje in mn baarmoeder maar dat heb ik ook normaal wel eens. Verder echt niks geen symptomen ofzo..Hoe is het nu bij jou? Wij zijn nog niet echt er serieus mee bezig met het zwanger worden (heb ook nog geen ovulatietesten enzo gedaan dus heb niet echt inzicht) maar ergens hoop ik natuurlijk stiekem wel dat het raak is. :)

19. Beachlover

24 jul 2013
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog hetzelfde... Voel nog steeds niks, borsten lijken wel voller maar dat kan ook door menstruatie komen.. Keep you posted!

20. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    En?
    Hier niks haha, gisteren toch maar getest maar t bleef spierwit.
    Nu al dag 43 maar nog geen teken.. Nog maar weer afwachten. Misschien was m'n eisprong wel later dan wat m'n app zegt en heb ik te vroeg getest achteraf gezien? Maar daar ga ik niet vanuit. Ik weet ook niet wanneer je eisprong kan zijn..

Deel Deze Pagina