Vraagje ook over sensi ovu test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by a1974, May 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. a1974

a1974 Bekend lid

Mar 5, 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds 3 dagen bezig met ovu testen . Dit zijn de dipsticks van Sensi.

Ik weet niet hoe ik een foto hier moet uploaden dus maar even de link gedaan van mijn foto. Foto is niet heel erg scherp maar ik zie de lijnen wel goed .

Mijn vraag is kan iemand even mee kijken . Ovu testen zijn helemaal nieuw voor mij .

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/61196-albums9874-picture57709.html

Ik lees dat er donkere testen zijn en lichtere resultaten .Maar wat ik mij afvraag .. Moet ie nou toch nog donkerder worden of is dit nu de piek voor mij ? :(:(

In ieder geval voor wie er willen kijken .. Heel erg bedankt!

2. Boukje L

Boukje L Actief lid

Oct 3, 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan je link niet openen, maar als dit je eerste keer is dat je met ovu testen werk zou ik gewoon even doortesten totdat je zeker weet dat je eisprong geweest is. Dan zou je ze naast elkaar kunnen leggen en het verschil zien.
    Ik zelf heb ook geen knaltest, (dat de teststreep donkerder is als de controlestreep) maar als ik naar m'n temperatuur kijk weet ik achteraf dat m'n ei is gesprongen. En in combi met testen is het voor mij duidelijk geworden.

Succes!

Share This Page