Nu al regeldag?!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Dee-tje, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hey dames,

Onze kleine meid is vandaag een week oud, maar sinds gisteravond is ze zo vreselijk onrustig. Ze komt ieder uur wel om te drinken bij me, soms zelfs meerdere keren. Terwijl ze de afgelopen dagen zo om de drie uur ongeveer kwam. De afgelopen dagen werd ze ook maar een x wakker voor een nachtvoeding 's nachts, nu ben ik de hele nacht met haar in de weer geweest. Ze huilt veel en hapt veel naar dr handjes. Ik leg haar nu maar steeds aan maar twijfel of het nu wel of niet al een regeldag kan zijn? :( Maakt me lichtelijk onzeker, heb het gevoel dat ze niet vol genoeg zit en daarom huilt. Normaal is een regeldag toch pas rond 10 dagen? En wat kan ik het beste doen... Dankjewel alvast!

2. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    het kan een regeldag zijn want je kind kan geen kalender kijken en heeft soms regeldagen op dagen dat je het niet verwacht.

het kan ook zijn dat je meissie wilt clusteren dat ze gewoon wilt drinken drinken en drinken.

oja gefeliciteerd met je dochter

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ja, kan rond dag 7-8 beginnen.

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Bij ons begon het ook in de eerste week. Ff doorbijten meis!
    sterkte met de nacht!

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ja! Ons meisje had m ook na n werk. Erg vermoeiend! Heb toen n tut gebruikt om aan d'r zuigbehoefte te voldoen. Ik kreeg zulke zere tepels! Hopelijk ben je goed door de ns het gekomen.

6. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Oké bedankt hoor dames, stelt me weer wat gerust die herkenbaarheid :) nacht was weer drama ;) nou ja, maar ff doorbijten!

7. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd met je kleine meid!

Bij mij was het zo in het begin dat het even duurde voordat de melk op gang kwam. De kraamhulp gaf aan dat ik dan met de hand de borst moest masseren om de melk alvast meer naar voren te halen.
    Daarvoor was het ook vaak weer brullen vlak na het drinken.
    Dan kwam de goede melk eindelijk en dan was de kleine man te moe om te drinken, dat schiet niet op.

Deel Deze Pagina