Mijn zoontje wilt nog veel opvolgmelk, wie had dit ook?

Discussion in 'Flesvoeding' started by MissyZuilen, Sep 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijn zoontje eet goed zijn brood, fruit en avondeten.
    Maar verder wilt hij weinig kwa tussendoortjes en sap.
    Hij is nog helemaal gek op zijn melkflesjes..
    Dus hij zit nu nog op 3 flessen van 180/6 waarvan 1 in de ochtend met Bambix en in de avond soms Rijstebloem en soms klein beetje Bambix.

Voedingsdeskundige hebben mij verzekerd dat t echt geen kwaad kan en ik daarom nog even op de groeimelk moet blijven tot wat meer is afgebouwd en dan overstappen op gewone melk.
    Hij is nu 11 maanden oud. En hij geeft prima aan wanneer hij vol zit, dan heeftie gewoon genoeg en laat hij de rest staan. Dat wil ik dus ook met zijn laatste fles, die wil ik gaan afbouwen zodra hij wat meer overdag eet/drinkt en dus zelf daar wat van gaat laten staan.

Wie had dit nog meer met zijn kindje en is dit vanzelf goedgekomen?

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Niemand??
    Die met 1 jaar nog 2,5/3 flessen opvolgmelk/groeimelk gaf aan hun kindje?

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn drinkt ook heel graag haar opvolgmelk, maar wij hebben het zelf afgebouwd, als het aan haar had gelegen kreeg ze nu nog 5 flessen van 180+6. We zijn nu 2 weken bezig en het gaat best goed. We zijn de voedingen (3stuks) aan het vervangen door gewone melk, alleen 'smorgens krijgt ze nog nutrilon om het pak leeg te maken, maar ipv pap erdoorheen doen we er een broodje bij. (je kan ook pap maken van gewone melk maar robyn wilde geen pap van een bord, en wij geven alleen nog tuitbekers met drinken, geen flessen meer)

Share This Page