Iemand op mp wil graag dat ik iets ga verzenden en zegt dat ik het gewoon in een vuilniszak moet doen. Het gaat om kleding. Maar accepteren ze dat bij het postkantoor? Heeft iemand daar ervaring mee?
Doe dat regelmatig. Accepteren ze wel zolang het goed compact is verpakt en stevig is. Meestal doe ik het in een shopper en als ik dat niet heb 3 vuilniszakken over elkaar. Daarna heel veel plakband zodat het een stevig knoerhardde zak wordt. Adres erop met een envelop die je er opplakt en klaar
ja hoor, hier pas nog een flink pakket in een vuilniszak gekregen....of het helemaal veilig is is de vraag....maar ze nemen het aan en het gaat gewoon redelijk goed (plastic was hier gescheurd, maar er zaten 4 zakken omheen hahaha)
ja nemen ze gewoon aan maar doe er altijd wel een hele dozijn plakband om heen zodat het extra stevig is en nog n extra zak
Ik heb ook wel eens een pakketje in een vuilniszak ontvangen. Ik zou het zelf niet snel doen, maar dat is bijzaak.
Ja. Doe het dan wel in bijv 2 vuilniszakken dat zodat als er 1 zak kapot is je niet meteen de kleding/product zelf ziet. Hier altijd 2 grote adresstickers erop plakken en klaar is kees
Ja het wordt gewoon geaccepteerd.... ik kreeg laatst ook een pakket zo verpakt... was er niet blij mee Er zaten nl niet alleen kleertjes in maar ook houten puzzels en dat zorgt juist extra snel voor beschadigingen aan het plastic, Dus als je het zou doen...... dan extra lagen doen en goed met tape plakken.
Ja hier gisteren er nog 1 binnen gekregen. Ook al een keer een AH tas, dus dat accepteren ze ook, zolang het maar goed dicht zit. Zelf ben ik liever van de dozen.