Nu ik zwanger ben wil ik een 3 punt babyfoon een op mijn zoontje zijn kamer, 1 bij de beeb en dan de hoofd bij mij. Bestaat zoiets zoja welk merk?
Ik heb ook een Alecto. Daar kan je tot 5 camera's op aansluiten. Ik heb er 2 camera's op aangesloten en het werkt prima.
Daar heb ik ook naar gekeken, maar dit heb je niet in DECT (niet kunnen vinden iniedergeval) , en ik wil persee DECT, dus wij hebben gewoon een extra babyfoon erbij gekocht.
Ja onze luvion kan je uitbreiden met max 4 camera's Heb hem net uitgebreid naar 2: bij peuter en de babykamer.
Alecto DVM-40. Je kan er trouwens 4 camera's op aansluiten. Op het laatste schuifje staat 'auto'. Als hij op 'auto' staat verspringt hij automatisch van het ene beeld naar het andere. Verder goed zicht (mits de camera niet té ver staat). Geen slaapliedjes en terugspreekfunctie.
Jammer, wij hebben al een alecto, had gehoopt dat deze die functie had zonder dat ik het wist. Haha. Wij gaan het eerst proberen met 1 babyfoon. Dochterlief slaapt overdag niet meer en de baby slaapt snachts bij ons. Dus inprincipe moet het lukken.