mijn testen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by oxbow, Feb 5, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik kom uit de kast....

Weet niet of ik een nieuw topic mag plaatsen en ik hoop dat degene die mij kennen hun mond willen houden, helemaal nu het onzeker is of het allemaal wel goed gaat.

Al vanaf verleden week maandag hele lichte testen.
    Ik heb een cyclus die varieert van 21-26 dagen.
    Maandag zat ik op dag 26 en heb getest, omdat meestal dan toch wel wat te spotten is en dat al vrij laat is voor mij doen.

Wij waren totaal niet bezig voor nog een kindje, we waren bezig om een sterilisatie te gaan regelen.

Dat maakt niet dat ik er niet blij mee ben, maar mijn gevoel zegt dat het niet goed gaat.
    Al vanaf maandag heb ik hele lichte streepjes en 's morgens test ik met echt hele lichte streepjes, 's middags wat duidelijker.
    Nu heb ik rond de 18/19 januari mijn eisprong gevoeld.
    Dus dat betekend dat ik pas op woensdag of donderdag 14 dagen na mijn eisprong zou hebben gezeten, dat zou de lichte streepjes verklaren.

Nu heb ik vandaag weer een action test gedaan omdat kv helemaal een drama is en action beter lijkt te werken.

Willen jullie kijken naar deze testen.

op het witte papiertje van vrijdagochtend en degene op de grond van vandaag

Attached Files:

2. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,564
    1,866
    113
    Female
    Dat is wel even schrikken zeker, omdat jullie voor sterilisatie zouden gaan?

Ik vind die van vandaag toch wel iets duidelijker! Spannend hoor!

3. oxbow

oxbow Niet meer actief

Dit was dinsdag en woensdag dus misschien mag ik me ondanks alles toch wel wat geruster voelen?
    Ik denk wel dat ik nooit een knaltest ga krijgen.
    Weet wel dat ik die bij de jongste zo en zo pas met 5,5 week had, maar het maakt me zo onzeker dat ze 's morgens lijken op de testen van dinsdag en woensdag

Attached Files:

4. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Deze testen zijn heel duidelijk positief!

5. oxbow

oxbow Niet meer actief

Als je hem in het echt ziet is hij zelfs nog iets donkerder en na deze foto is hij wat duidelijker geworden, maar helaas nog steeds niet de knaltest waar ik op gehoopt had.
    Maar als ik uitga van mijn eisprong op woensdag of donderdag zit ik op de 4 weken en 3/4 dagen?

6. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Van wanneer zijn die kruidvattesten?

7. oxbow

oxbow Niet meer actief

bedankt... ondanks dat het niet gepland was hoop ik zo dat we over 8 maanden een gezond kindje in onze armen mogen hebben, ben nu een beetje over de eerste schrik heen en begin aan het idee te wennen.

CB gaf overigens donderdag 1-2 aan

8. oxbow

oxbow Niet meer actief

onderste dinsdagochtend en de 2 bovenste zijn met dezelfde urine gedaan en dan 's middags omdat ik 's morgens vrijwel niets zag, dacht ga het 'smiddags proberen.

9. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

Nov 1, 2016
    2,082
    320
    83
    Female
    Hoe reageerde je partner?

10. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,564
    1,866
    113
    Female
    Ik zie ze wel, heb je erna ook nog met een Kv testje getest? Dan zou je nu een duidelijkere moeten hebben.

11. oxbow

oxbow Niet meer actief

gisteren een kruitvat gedaan om te kijken wat die deed, die is donkerder maar niet overtuigend, dan zijn de actiontesten duidelijker.

Als ik nu kijk naar beide actiontesten dan is die van vandaag een duidelijkere streep dan die van vrijdag, het nadeel vind ik alleen dat ze zo'n donker pennestreepje geven.

12. Noorie

Noorie Niet meer actief

Heftig meid.. ik zie ze wel oplopen. Hoop ondanks dat het niet gepland was wel op een goede zwangerschap.

13. oxbow

oxbow Niet meer actief

Nog even eentje... Beide testen onder elkaar en beide gedroogd.
    Nu overduidelijk donkerder lijkt mij...

Attached Files:

14. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Ze lopen inderdaad duidelijk op.

15. Donutlover

Donutlover Fanatiek lid

Jan 1, 2017
    3,316
    1,730
    113
    idd vind ze ook duidelijk donkerder worden

16. Marchella

Marchella Niet meer actief

Als ik je testen zo zie, denk ik dat het wel snor zit :)

Mag ik heel brutaal zijn? Ik kan het even niet goed volgen en word er wel nieuwsgierig van... :)
    Het topic over je vriendin, ging dat nou over je eigen testen?

17. oxbow

oxbow Niet meer actief

Daarom staat er ook ik kom uit de kast😊 moest het eerst even voor mezelf op een rijtje zetten.

18. Marchella

Marchella Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd dan! :D
    Fijne zwangerschap gewenst.

19. Emir

Emir Actief lid

Jul 7, 2014
    364
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou het ziet er exht positief uit hoor! Proficiat!

20. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

Nov 1, 2016
    2,082
    320
    83
    Female
    Ik vind het maar een raar verhaal alles bij elkaar... Ik hoop voor je dat het goed komt.

Share This Page