Hallo meiden, Onze zoon is echt niet gemaakt voor vakantie. Na een week is het echt wel genoeg en is hij echt weer toe aan school. Nu hebben we op het moment ook nog de pech dat papa longontsteking heeft en ik ben rugpatient, dus de normale "zwaardere" fysieke dingen die we doen om zijn energie aan te kunnen kunnen nu niet. Denk Ballorig, Strand wandelen, zwemmen, fietsen etc. Gaan dus niet. Whhaa dat helpt echt niet mee. en dan ook nog een peuterpuberende, stronteigenwijze, verbaal sterk meiske van net 3.. Het is hier dus de hele dag door met tussenpauzes van 10 min. herrie, ruzie, politieagentje, irritatie. Met buiten spelen helaas hetzelfde verhaal. Hij doet dit en ik wil dat. Colin zit in de weg, shannon gaat niet aan de kant .. brrrrr ben het vandaag even ZAT. herkenbaar meiden en wie heeft er rollen behang over
Nou hier nog 1.. ze zijn allemaal niet lekker dus constant gejank en gezeik om van alles. Ballorig kun je gaan toch? Gewoon ze laten gaan en gaan zitten, of lukt dat niet met je rug?
zitten bij ballorig gaat wel, maar Shannon is van mening dat ze ook best alleen in het grote kinderen klim ding kan. Dat gaat dus nog niet helemaal, ze is beresterk en heel lenig dus grote stukken lukt wel maar ik vind het nog te eng voor haar alleen. dus mag ik er dan achteraan om zeker te weten dat ze niet verder gaat als het springkussen/glijbaan en dat lukt wel maar maar voor 10 min. dan moet ik weer op een gewone stoel of normaal lopen. Haar broer redt het wel om in het grote kinderen ding te gaan en daar wil ze achteraan , logisch maar ik kan niet in het klim en klauter ding haha.
Man man man praat me er niet van Onze jongste slaapt net...hij zit in de "ik wil niet slapen fase" En dochter lijdt daar dan ook weer onder.. grrrrrrr.
Mijn dochter vroeg voor de vakantie al, 'wil je een afstreepkalender maken voor wanneer ik weer naar school mag?' Haha, verder gelukkig totaal niet herkenbaar (voor t eerst hoor, want vond vakanties voorheen ook killing).. Ze gaat nu 2 dagen naar de bso (in de vakanties dus 2 hele dagen). Dat vind ik zo enorm schelen. En daarbij dat ze zichzelf stukken beter kan vermaken, evt kan ik nog afspraakjes bij schoolvriendinnetjes maken. Zo veel makkelijker nu..
Heb ik vorige week aan de kids van mn vriend gemerkt... Wij hebben ze de helft van de schoolvakanties, nu toevallig de leukste helft... De hele week best gezellig en ze hebben veel dingen gedaan, maar donderdag begon de eerste ruzie al en vrijdag was het zon chagerijnige - wij - vervelen - ons - dag... pfff, wat waren mn vriend en ik het opeens zat na die ene dag zeg! Savonds werden ze opgehaald door hun moeder, deze week zijn ze de hele week bij haar, maar ze belde ons gisteravond al om te vragen of ze bij ons ook zo slecht hadden gedragen en zo veel ruzie hadden... Mn vriend zei gelijk al, doe ze ons maar alle eerste weken van de vakanties, haha, gelukkig kon ze daar zelf ook wel om lachen
Ben blij dat het hier niet anders dan bij anderen is als ik dat zo lees Hier ging het vorige week best goed maar deze week echt duidelijk minder. Ze kunnen wel even leuk spelen maar daarna is het snel weer over. Vanmorgen met ze naar de bioscoop geweest (fronzen, kei leuke film) maar toen we thuis kwamen was het al binnen tien minuten niet meer zo gezellig...pfff dankbaar zeg:x Hier wil zoonlief ook al graag naar school, hij vroeg gisteren al hoe lang duurt de vakantie nog? Nu is papa ook al thuis sinds de kerst dus het is al anders dan anders en dat merk je toch op de een of andere manier.....van papa mag meer zeg maar....
wat een herkenbaarheid dames. hier ging het vandaag wat beter. Ben het en dierenvallei in geweest met kinders, zus , haar kindje en de honden. Shannon viel thuis in slaap, dus dan gaat het zonder problemen.. Als ze maar niet samen spelen.. maar de herkenning scheelt wel. Colin is nog niet afsprekerig naast een gewone Schooldag. Komt vast nog wel.
Jee, goh, doe mij nog maar 2 weken hoor M'n dochter slaapt s morgens uit, staat dan zelf op, schrijft een briefje voor me en komt mij dan wakker maken En soms heeft ze dan zelfs een broodje voor me gesmeerd! (oke, dan zit wel t halve aanrecht vol nutella, maar t gaat om de gedachte he). Gezellig samen leuke dingen doen, quality time voor elkaar etc. Het scheelt dat ik er maar 1 heb natuurlijk, m'n vriendin heeft 3 jongens en die is er ook wel redelijk klaar mee haha
met alleen onze dochter thuis heb ik vakantie. Man te werk en zoon op school dan kan ik ook weer wat. Oeef heerlijk, maar ja schoolvakantie en man sinds aug werkeloos.. Whaha..
Alleen dat uitslapen klinkt al heerlijk! Ik kan gelukkig wel meestal nog even in bed blijven. Ze staan zelf wel op en gaan spelen of tv kijken, maar goed mijn moederoren staan gespitst dan zelfs als ik slaap. Dus heel erg uitgerust ben ik niet dan ahaha