Gisteren flink moeite moeten doen voor mijn stoelgang... Toen ik door wilde trekken zag ik een beetje slijm ongeveer zo groot als een 2 euro munt, melkwit van kleur. Is dit afscheiding geweest of de slijmprop. Ik dacht dat bij de slijmprop ook wat bloederige sliertjes zitten en ik ben pas 33 wkn zwanger.. Ik heb (weet het heel vies) even gevoeld en het was ook een beetje draderig slijm net als eiwit maar dan helemaal wit van kleur.
Ik heb dat regelmatig en krijg elke 2 weken een baarmoederhalsmeting. Elke keer ziet het er netjes uit, dus ga er vanuit dat het afscheiding is.
jups, afscheiding... de slijmprop ziet er ( tenzij je hem in delen verliest ) uit als een soort, tja, naaktslak.. echt een flinke, taaie prop.. Ik dacht in mn vorige zwangerschap ook wel eens dat ik de slijmprop verloren was, totdat ik em ECHT verloren was.. daar kan je niet omheen..
Opende dit topic uit nieuwsgierigheid, maar goed om te weten dat het eruit ziet als een naaktslak . Haha.
Inderdaad, goed om te weten. Vroeg me ook al af hoe een slijmprop eruit ziet. Ben inmiddels 36 weken en 1 dag zwanger en heb nog geen naaktslak verloren...