Ik belde gister met de vraag of er een plekje vrij was voor een pretecho, kon gelijk gisteravond komen om 21.00 uur. Supersnel dus Uiteindelijk hebben we 45 minuten ons kleintje kunnen zien en 3 prachtige echo's meegekregen, voor 30 euro... We hadden ook gevraagd, dat als ze het geslacht kon zien, dat ze het zeker mocht zeggen Jammergenoeg, ging de beeb niet met zijn beentjes wijd voor de echo zitten. Wel zei ze een lichte neiging te hebben naar een bepaald geslacht, maar we mochten de babykamer nog niet in die kleur schilderen Dus ons geduld wordt nog even 4 weekjes op de proef gesteld. Zijn er mensen die het al wel wisten met 16 weken? Liefs, Natasja
Heb een pretecho gehad met 13 weken. De kleine deed zijn beentjes open en toen zag je duidelijk een piemeltje. Foto ervan staat in mijn album Over 2 weken weten we hoop ik voor 100% Groetjes Vanessa
Met 13 weken lijkt mij wel erg vroeg. Ik heb mijn kindje van 11 weken (na een miskraam) uitgebreid bestudeerd en het leek toch echt een jongetje, alleen zien meisjes er bij die termijn hetzelfde uit. Volgens de gyn is het pas bij 16 weken onderscheid. Ik wist het bij 16 weken en 6 dagen. Marsja
heb net het echobureau gebeld omdat ik gister in het ziekenhuis te horen kreeg dat het waarschijnlijk een jongen is.bij het echobureau zeiden ze dat ik beter kon wachten tot 19 weken omdat 17 weken nog erg vroeg is. snap niet dat ze dat dan tegen jou zeggen bij 13 weken
Ik heb de foto niet gemaakt natuurlijk, we gaan er ook nog niet voor de volle 100% vanuit dat het een jongen is, maar de foto vind ik vrij duidelijk moet ik zeggen.
nou saartje, ben het met je eens.. Geen twijfel over mogelijk van wat ik daar op die echo foto zie hihi... Dus het kan echt wel hoor! Alleen heeft saartje echt geluk gehad hoor.. want meestal liggen ze er niet zo bij, hihi.. Liefs kiss
Dank je wel. Weet ook wel dat het vroeg is, maar ja de foto liegt er niet om natuurlijk. Liefs Vanessa
saartje welke foto zou je het goed zien? Bij ons heeft de gyn met 12 weken ook gezegd dat het een jongen is, bij 16 weken en 23 weken nog steeds een piemeltje te zien.
Vind de foto best duidelijk, maar goed de echoscopiste kan er ook langs zitten natuurlijk. Over 2 weken (11 juni) 20 weken echo, dan weten we het hopelijk helemaal voor 100% zeker. Groetjes
Hoi, Met 13 weken en 5 dagen heb ik een pretecho gehad en het was erg duidelijk te zien dat het een jongen word. Nu heb ik met 21 weken en 2 dagen een 20-weken echo gehad en nog steeds een jongetje. Na 12 weken is het geslacht al te zien, maar meestal durven ze pas echt duidelijke uitspraken te doen na 17/18 weken. Groetjes Saskia
Bij mij zeiden ze na 3 echo's (12, 16 en 23 weken) dat het een jongen zou zijn, het blijkt nu toch een meisje te wezen. Geen twijfel mogelijk dat dit toch écht een meisje is.