Hai dames, Na 2 miskramen ben ik niet meer te houden Onwijze testdrang. Ik heb 31 december zo mijn ei gehad wanneer kan ik op zijn vroegst testen met eventueel resultaat? Testen lonken naar me
Ik zou toch echt tot 9 januari wachten. Je bent dan nu op 4 dpo en dan is er nog geen innesteling geweest. En zonder innesteling geen hcg en dus geen streep. Hoe ben je zeker van je ei? Mocht je ovu testen hebben gedaan, wanneer was die positief.
okay 9 januari sounds fine 5 dagen wachten.... Ik ben best zeker van mij ei, 30 ste was ik bij gyn die zei dat ie elk moment moest springen hele grote follikel.Ik had 31ste een positieve test, en vanaf die dag buikpijn
Je eisprong komt 24-48 na je positieve ovulatietest. Waarschijnlijk was je eisprong dus niet op de 31e, maar pas op 1 of 2 januari. Dat zou betekenen dat je nu nog maar op 2-3 DPO zit.
Yup ei pas op de 1e if 2e van januari (ik zou de 2e aanhouden) en dus vandaag pas 3 dpo (en gisteren nog maar 2 dpo). Een eventueel bevrucht eitje is dan nu zelfs nog onderweg naar de baarmoeder. Dan verzet ik mijn adviesdatum naar 11 januari. Dan ben je 9 dpo en dat is ook nog wel erg vroeg.