Iemand de tip? Ik ben echt in alle winkels geweest maar wat een prijzen! Normaal geeft mijn moeder mij nog steeds de winterjas 1x in de 3/4 jaar nu is het 3 jaar geleden maar die jas was destijds 600 euro en nu heb ik gisteren de rits kapot getrokken omdat hij door mijn buik schijnbaar niet meer dicht kon Nu wilt ze die rits dus na de zwangerschap gewoon laten maken en dus voor nu opzoek naar een goedkope jas niet duurder dan 50 euro want het zal echt maar voor 1 seizoen zijn. Heb een aantal jassen aangehad: Vero Moda (die maten kloppen voor geen kant) C&A net te kort dus blote buik als de buik dikker wordt Coolcat (die maten kloppen ook niet) Chinees winkeltje (niks fatsoenlijks) Zeeman (geen zwarte jas) H&M ook geen normale jas te vinden op H&M online een leuke positiejas gevonden pas leverbaar in januari daar heb ik dus niks aan grrr Only ook niks Iemand nog meer tips want ondertussen loop ik in een jas van 6 jaar oud waar de foundationvlekken van 'vroeger' nog inzitten
Ik heb nog een rode winterjas, een A lijn, die ik de hele zwangerschap kon dragen. Belang bij? is volgens mij maat 42.
wat klikt het verwend. misschien op marktplaats zoeken voor een tweede hands had. en even aast makkelijker zijn in je keuze. 50 euro moet je echt wel een jas voor kunnen vinden. en te grote maat had nemen scheeld en hoop. doe trouwens ook hadden met een winter jas. in mijn zwanger schap gekocht. voor deel ik hoefde geen positie had omdat k de zelfde buik hield om dat ik te dik ben een mogelijke aangekomen ben eerder afgevallen zelfs..
Hier pas ik nog altijd in mijn gewone jas... Ik zou deze proberen zo lang mogelijk aan te houden dus gewoon een grotere maat jas kopen... Een idd wat ben jij verwend zeg een jas laten kopen door mama
Ik maak straks even een foto voor je. De jas hangt in de vaste kast van de kamer van de jongste, en die slaapt nu.
Verwend? Omdat mijn moeder af en toe een jas voor me koopt? Marktplaats gekeken helaas niks in de buurt.
Ik heb net een zwarte jas gescoord bij de zeeman, waren net binnen Voor het gigi bedrag van 20 euro ! Knopen aan de bovenkant en bij de buik 2 flappen die over elkaar heen gaan. Heb een maatje groter genomen en er een kussen ondergehouden (al heb ik al wel een flinke buik) en klaaaaar voor de winter
Begin dec heeft ca. naast vlagentjes weken ook extra 25% korting ( specifiek avond) weet niet of je dit nog kunt rekke.
Die jas heb ik ook! Prima jas, niemand die het ziet dat het gewoon een goedkoop ding is. En die flappen zijn handig dat je buik gewoon kan groeien. Ik vond het ook zonde om een dure jas te kopen voor tijdens de zwangerschap.