Ik heb iets verkocht via Marktplaats en nu valt het me weer op dat je zelf de postzegel kan uitprinten. Ik heb nu eens gelezen hoe het werkt en is wel aantrekkelijk, want ik kan hem zelf uitprinten en met ideal betalen. Maar omdat het nieuw is vertrouw ik het dan weer niet helemaal . Betaal je extra en is het echt zo simpel? Betalen met ideal en uitprinten maar?
Een aantal jaar geleden deed ik het al regelmatig als ik wat verkocht via marktplaats. Ik heb er nooit extra voor betaald en volgens mij is het altijd goed aangekomen op de bestemming. Ik vond het altijd erg makkelijk.
Ja ik heb het weleens gedaan. Eerst inloggen, dus account aanmaken en daarna gewicht kiezen. Adres invieren en idd via ideal betalen. Postzegels printen/opslaan op pc. Werkt super goed alleen bij ons is het zo dat ik naar zolder moet om te printen en zoek dat niet altijd om te doen. Maar verder geen problemen mee gehad dus kan het je wel aanraden. Anders heb je vaak zoveel postzegels op voorraad en dat is ook zonde als je ze niet gebruikt
Heb het ook regelmatig gedaan, ideaal en kost niks extra's en hoef je dus niet meer naar het postkantoor met brievenbus dingen.
Ik doe het altijd met pakketjes die ik via dhl verstuur, als je dan zelf je postzegel print is het goedkoper! Ideaal en nog nooit mis gegaan
Voor pakketjes betaal en print ik altijd thuis mijn etiket. Zowel bij postnl als bij DHL. Is altijd goed gegaan.
Ik heb het een paar weken geleden ook voor het eerst gebruikt... IE-DE-AAL Ik kan nu gewoon de pakketten gefrankeerd en al meenemen naar kantoor en vervolgens in de postkamer afgeven... hoef ik niet speciaal langs het postagentschap.
Ik vind het hardstikke handig, geen gedoe met zegels ofzo, gewoon ff betalen, printen, plakken en in de brievenbus! Ideaal!