Ik kreeg een mail van vistaprint vanmorgen dat de kerstkaarten daar in de aanbieding waren. MOOI! dacht ik, daar zat ik op te wachten. Ik ga naar de site, log in, maak een kerstkaart. Ik bestel hem 40 keer betaling op machtiging. Ik kijk naar de prijs en denk : hij was toch in de aanbieding? Ik ga naar mn mail klik op "actie kerstkaarten", maak EXACT dezelfde kaart, 40* en zie daar.. hij kost 8 euro minder als net?! Ik mail direct de klantenservice Ik heb net 40 kerstkaarten besteld via uw site. Daar werd aangegeven dat de kosten hiervoor 19 euro en een beetje was. Nu zie ik echter net dat er een actie is "kerstkaarten gratis". Nou heb ik daar net exact dezelfde kaart mee gemaakt en kost het nog maar 12 euro. :S Ik heb gekozen voor de optie "betalen via eenmalige machtiging". Ik neem aan dat ik een rekening ontvang voor 12 euro en niet voor die 19 of wel? bvd en ik krijg een halfautomatisch bericht terug: "Wanneer u aanbiedingen of een flyer van ons ontvangt houdt u er dan rekening mee dat deze een beperkte geldigheidsduur hebben. Eventuele aangeboden kortingen zijn ook niet van toepassing op reeds eerder gedane bestellingen. Indien u gebruik wilt maken van deze aanbiedingen dan wijzen wij u erop dat het belangrijk is dat u via de aangegeven Link uw bestelling doet. Anders zullen de normale prijzen in rekening worden gebracht. Belangrijk: U kunt geen aanbiedingen uit verscheidene aanbiedingenmails of flyers in één bestelling samenvoegen." WTF! Dus ik heb terug gestuurd: (ja mijn man heeft ff een nieuwe baan ) Wilt u daarmee zeggen dat ik 8 euro extra moet gaan betalen? Dat mag volgens mijn man (juridisch adviseur) wettelijk gezien helemaal niet! Als u een actie heeft en ik dit binnen de actieperiode bestel, dan hoor ik het ook voor de actieprijs te krijgen! U kunt "de schuld" niet op mij schuiven! Uw site is gewoon onduidelijk. Ik krijg een mail "Wegens succes 24 uur verlengd, gratis kerstkaarten". Ik ga naar uw site, bestel kerstkaarten en krijg de korting niet?! Ik verwacht van u dat ik het tegen de actieprijs krijg. Dit is gewoon te belachelijk voor woorden. Ik ben echt laaiend! Waar slaat dit op zeg?! Nou gaat het me ook om het principe! Sta ik in mijn recht?
Ik weet niet of je in je recht staat. Maar bij Vistaprint moet je wel heel erg uitkijken. Gratis is vaak niet gratis, maar als je iets besteld, kom je al snel op 60,- verzendkosten uit. 60,- !?!?!?! Kijk hier eens: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 986b61d2fe http://www.renegreve.nl/ondernemen/250- ... -het-niet/ Ik zou zeggen google ook eens op vistaprint. Wat je daar allemaal niet leest.
hmmm heb nog nooit problemen gehad met vistaprint.. altijd dat gekregen wat ik besteld had tegen de prijs die in de e-mail stond met aanbieding. Maar nu ik dit lees zal ik er eens goed op gaan letten
ben benieuwd wat ze antwoorden. Ik weet ook niet of je gelijk hebt, maar je hebt wel gelijk da je reageert.