wordt ze nog boos ook!

Discussie in 'De lounge' gestart door snoet, 1 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik zou dit weekend van vrijdag tot zaterdag avond op mijn nichtjes (2) passen.

Maar ik mail net mijn zus af dat het niet gaat lukken omdat ik een keelonsteking heb, wordt ze nog boos ook.

Omdat ze eten voor mijn in huis had gehaald (wat ze nu moet weggooien) en dat ze er op gerekent hebben en nou moet mijn s.zus dat hele eind (duitsland) alleen rijden.

Maar het gaat me niet lukken met 3 kinderen waaronder mijn eigen kind he meeste aandacht nodig heeft en 10 katten, en dan mijn man alleen laten die heeft een longonsteking

En nou voel ik me schuldig :(:(

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hoef je je toch niet schuldig om te voelen???????????????????

ziek is ziek!

en je zegt ook nog netjes af..... (op tijd dan)
    kan ze nog mooi iemand anders vinden!

Beterschap voor jullie!

3. MissT

MissT Niet meer actief

Ziek is ziek hoor meid! Niets aan te doen.
    En je hebt het nog op tijd afgezegd.

Maarre 10 katten :| wooowwwwwww!!!

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Niets aan te doen mied, heb je zelf ook niet voor gekozen. Dus je niet vervelend voelen maar lekker uitzieken!

5. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    ja ze hebben een cattery en ze kunnen niemand anders regelen. De oppas zou te duur worden (ik ben gratis).

Ja ziek is ziek.

Maar die reactie van haar vind ik ook niet echt leuk.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Jij kan er niets aan doen toch dat je ziek bent? Tis niet zo dat je afzegd omdat je er geen zin in hebt ofzo. Dus niet schuldig voelen.
    Ik snap je zus ook wel, ik denk dat ze het erg jammer vind en sommige mensen reageren dan een beetje boos. Maar laat dat lekker bij haar (lekker makkelijk gezegd he van mij:D).
    Ik hoop dat ze nog iemand anders kan vinden die kan oppassen.
    Beterschap!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    gewoon tegen haar zeggen hoor!
    dat je die reactie niet echt leuk vind!

jij kiest er ook niet voor om ziek te worden...
    en daarbij is je man ook nog zo ziek!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

sorry maar ik vind het knap egoistisch dat ze boos word.

ja het is mischien lastig. maar kom op je eigen zus is ziek en dan word je boos op ter omdat ze niet komt??????????????

9. MyBelle

MyBelle Actief lid

26 apr 2010
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja lastig, snap het van beide kanten wel eigenlijk...boos worden is niet fair mar snap dat ze het niet leuk vind.
    Met keelontsteking zou ik wel gaan oppassen....in overleg met je zus...maar iedereen is anders natuurlijk.

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

ligd er wat voor keel ontsteking hè. ik bedoel daar heb je nog variaties er in. met een licht oke. maar ik heb hier een lopen als hij een keel ontsteking heeft kan hij niet eten slecht drinken. en het ademen word gruwelijk benauwd.

als je dan ook nog achter 3 koters moet aan lopen en 10 katten in huis heb. dan ga je echt kapot

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Oppas te duur? En daarom moet jij maar op komen draven met je keelonsteking?

Oei, dat was er een voor mij.

12. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

haha ik zou jou zus niet willen zijn ;):p

Wel een beetje overdreven haar reactie. Maar als je je niet goed voelt.. ja helaas pindakaas..

maar 10 katten :$ Sjooow dan (wel gezellig :p )

13. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Bedankt voor de reactie, ik heb het er net met mijn man over gehad en die had zoiets als ze al zo reageert. Van hem moet ik echt even aan mezelf denken. (man is ook al 2 weken ziek)

De relatie tussen mij en mijn zus loopt niet zo goed net een beetje contact na 9 jaar. En ik loop altijd op me tenen. Heb echt heel zitten twijfelen of ik wel moet afzeggen.

Maar ik heb er niet om gevraagd om ziek te worden en al is het maar een licht keelontsteking voel me daarnaast ook niet helemaal top.

En afspraken ja dat is het hem nu juist, het moet gaan zoals hun willen en anders niet. En daarbij ze zitten in Duitsland en voordat ze thuis zijn als het niet gaat zijn we zo een 8 uur verder.

14. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    Reactie schoonzus, vandaar dat ik op me tenen loop dit is dus einde oefening. weer geen contact meer.

knap hoor dat je al weet dat je vrijdagavond nog ziek bent denk gewoon dat je er geen zin in heb
    zeg dat dan gewoon trouwens laf dat je het via de mail doet je kan ook gewoon bellen hoor of ben je ons telefoon nummer kwijt
    je kan dilano toch ook thuis laten serge is toch ook thuis ?
    kijk mij heb je der niet mee maar diana wel maar dat intresserd je waarschijnlijk niet ...............
    vind wel grappig dat als je zoooooooooo ziek bent je wel de hele dag dat kan facebooken.
    maar oke het zegt al genoeg over de persoon nu had ik je toch al niet zo hoog zitten nu helemaal niet meer.
    ik hoor het wel als jullie een x jullie reisbed van dilano komen halen ik kom het in ieder geval niet brengen.

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.766
    18.911
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Nou, die reactie lost toekomstige problemen ook gelijk op... je hoeft haar geen gunsten meer te verlenen!

16. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Lees net je verhaal, maarreu...duidelijk toch? Das eentje die denkt dat de hele wereld naar haar pijpen moet dansen. Ik kan me indenken dat ze het jammer vind en daardoor boos wordt, maar om dan zo'n sarcastisch mailtje te sturen....niet normaal! Madam heeft volgens mij eenbeetje last van teveel zelfrespect. Dit soort mensen willen dat je continue voor hen vliegt en accepteren geen nee.

17. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Niet schuldig voelen hoor! Ziek is ziek, daar kun je niks aan doen. Het lijkt me grote flauwekul dat ze het eten dan weg moet gooien. Er bestaat ook nog zoiets als een diepvries. En je bent nog op tijd met afzeggen toch? Als het nou op het laatste moment was, maar dat is het niet.

Beterschap!

18. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    sorry maar wat een debiele zus die zo reageert en ze heeft jou toch niet hoog zitten nou ja zeg eruit met dat mens je bent haar slaaf niet

19. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ow my god! Wat een bitch is die schoonzus van jou :$
    Nou, daar mis je dus ook niks aan he? Gatverdegatver zulke mensen...

20. snoet

snoet Bekend lid

3 feb 2009
    901
    0
    0
    Hoofddorp
    nee aan me s.zus mis ik niets. Maar ze is wel getrouwd met mijn zus.

Het doet me echt pijn dat het contact nu weer over is dankzij mijn s.zus. En alleen maar omdat ik ziek ben. En dat ze niet hoog heb zitten dat snap ik al helemaal niet heb 3x eerder eenweekend opgepast.

Ja ik deed dingen niet zoals hun en daar werd ze toen boos om maar ja, iedereen is toch anders.

Deel Deze Pagina