Wij zijn het weekend 3 jaar getrouwd en wil zaterdag 1 nachtje naar een super romantisch of luxe hotel!! Wie kan me helpen met tips op internet is genoeg te vinden, maar zijn altijd weer slechte recensies heel irritant en dan twijfel ik weer. bedankt alvast!! liefs flower
wij hebben onze huwelijksnacht in de japanse suite van hotel akersloot (van der valk) www.valk.nl doorgebracht. Zo mooi en romantisch! Prachtige suite met sauna, bubbelbad, regendouche en stoombad. En champagne-ontbijt op bed. En ik vond de prijs ook best meevallen. Volgens mee was het ongeveer 200 euro per nacht.
Weet niet wat je budget is maar mijn man heeft mij voor ons 1 jarig huwelijksjubileum verrast met een overnachting in Huis Bergh in s Heerenberg. Echt superromantisch. Huis Bergh En kijk anders even op www.specialhotels.nl Hier staan erg leuke hotels op. (en sorry vind de vd Valk's over het algemeen niet zo romantisch)
Ik wilde tzelfde typen als Debby. Manlief had me ook verrast met n nachtje in een themakamer Hotel Akersloot | Themasuites Deze hadden wij. Ik voelde me net een princess toen ik binnen schreed En vd Valk is over t algemeen niet romantisch, maar deze is echt anders. Ennuhhhhh........wij zijn niet van de kamer afgeweest, zo romantisch hadden wij het if you know what i mean En eind september verras ik manlief met een BMW kamer (incl. gebruik van een cabrio BMW, Z3 dacht ik) Auto arrangementen - Abdij de Westerburcht Hotel Restaurant Zalen Westerbork Drenthe , Beilen, Assen, Hoogeveen, Emmen Dat is natuurlijk niet echt romantisch, maar wel kickuh
Dit is ook super romantisch!! zit je in een kasteel....neem je de honeymoon kamer, dan heb je je bad in de grond verwerkt enz Hotel in Zeist, Utrecht reserveren | Bilderberg Hotel 't Kerckebosch
Lekker naar zee zou ik zeggen... Het weer wordt ook wat beter dit weekend, dus prima voor een lekkere strandwandeling. Mijn favo plaats is Noordwijk, Huis ter Duin is niet verkeerd . Maar bv het Palace hotel is al iets goedkoper (hebben vaak wel een aanbieding op www.weekendjeweg.nl) en ook mooi.