Hoi allemaal 30 augustus heb ik een ovulatietest gedaan, deze gaf een smiley. Ik heb dit in FF gezed (ik temperatuur niet, maar dit is om 't bij te houden zeg maar) en ff geeft aan dat ik nu 8 dpo ben.. Maar ik kan weer dradenslijm trekken... Herkent iemand dit?! Groetjes
Het kan zijn dat je toch geen eisprong hebt gehad. Een LH-piek moet de eisprong in gang zetten, maar soms gebeurt dit niet. Met als gevolg dat je lichaam later nog een poging doet. Het kan dus zijn dat je nu niet op 8 DPO zit, maar nu pas je eisprong hebt.
woow dan doet me lichaam er 9 a 10 dagen langer over. Maar het is nu wit en kan draadjes trekken.. Ipv doorzichtig
Ik ben nu op 5 dpo en had gisteren ook ineens meer slijm maar dan wit ipv doorzichtig. Heb hier tweestrijdige verhalen over gelezen; sommige waren juist zwanger gebleken maar een groot aantal van wat ik vond op internet hebben dat juist voor de menstruatie. Hoop natuurlijk op de eerste optie. Ff afwachten nog maar, succes!
Precies die tweestrijd herken ik. Ikzelf heb het vaak vlak voor mijn menstruatie! Nu heb ik het een week voor mijn menstruatie 1-2 dagen gehad en is het daarna weer over..
Spannend he meiden vooral als je richting NOD gaat. Duim voor ons dat het echt de eerste optie gaat zijn!!
Ik had dit ook. Week na de eerste slijmdraden opnieuw slijmdraden. Tweede keer dunner, leek het. Eerste keer geoefend, tweede keer te laat, pas op de laatste dag van de slijmdraden. En kleine twee weken daarna toch ongesteld geworden. Denk idd dat de eisprong niet heeft doorgezet bij de eerste slijmdraden, maar pas bij de tweede.. Nu ik dit weet, gaan we nu de hele maand proberen om de dag gezellig te zijn dan hoop ik mijn ei dit keer niet te missen
Ja inderfaad guusje. Heb gisteren voor de zekerheid geklust maar ja ik zie 't wel hahah houden we mekaar op de hoogte?
Ja leuk om elkaar op de hoogte te houden Zit hier nu op dpo 6 en had gisteren wat rommeltjes, steekjes en rugpijn. Beetje vroeg dus kunnen ook hersenschimmen zijn . Wat duren die dagen lang he tot aan de NOD. Wanneer gaan jullie testen? Ik hoop het vol te houden tot 1 dag na NOD, anders blijf ik me alsnog afvragen of het een plakker is bij vroeg testen gezien het grote % miskramen tot aan NOD.
Ik weet niet of ik ga testen, ik heb verschillende cyslus zoals je aan mn handtekening zit. Ik had gister wel 't idee dat mijn linker tepel gevoeliger was maar nu niks... Ik wilde gister wel die test doen van 6 dagen voor nod maar hoe duur is die weet iemand dat? Ik zit nu op 10 dpo..
Ook hier zit ik steeds te twijfelen.. Ik ben morgen jarig en heb de neiging om morgen te testen: een mooi verjaardagskado óf lekker kunnen borrelen en proosten voor een volgende ronde! En dan snel ik bij mezelf. Waarom zou het nu wel raak zijn? Hehe. Ik heb mijn NOD op zondag ingezet. Aangezien mijn cyclus dan 27 dagen zou zijn. Mijn cyclus is redelijk stabiel tenzij ik op vakantie ga lijkt wel haha: 27-29-24-27-? Wat denken jullie! Testen of niet
ik zou 't gewoon proberen hihi! En als die negatief is zou ik zaterdag nog eens proberen. Die stomme twijfels hihi. Mn linker tepel is wat gevoeliger en heb blauwe aders maar ja die zaten der al. Voor de rest voel ik niks.:
Ik herken het gedeeltelijk namelijk dat ik wel positieve ovulatietesten heb gehad, dus een LH piek heb gevonden maar eigenlijk heb ik nooit meer draderig slijm.. Vroeger had ik dit wel, dus ik weet wel hoe het voelt, maar tegenwoordig heb ik nooit meer zo duidelijk verschil in afscheiding. Rond de LH piek had eerder beetje waterige afscheiding, heel licht wit van kleur. (ik ben trouwens al 34, misschien dat dat wat uitmaakt?)
Denk niet dat leeftijd uit maakt ?! Ja rond eisprong heb ik dat ook maar had nu dik wit en draderig dus vandaar haha snap soms niks van me lijf
Heb geen idee hoe duur die is, maar met google kom je vast een eind hihi . Nou ik had wel eens bij dr Ozz een show gezien hierover en het schijnt toch dat je afscheiding minder vloeibaar word naarmate je ouder word. Maar of daar waarheid in rust.... Vandaag nog meer slijm prut. Ben blij dat ik al temp, waardoor ik zeker weet dat mij ei is geweest want hier gaat een mens van ad twijfel inderdaad. Zat zo even te beredeneren, misschien komt het wel door de progesteron aanmaak ofzo...zodat de baarmoeder wand dikker beslijmd word. Komt er wat overtolligs mee naar buiten ofzo. Dat zou helemaal niet erg zijn...maar het is echt een wilde gok.