Jaa is ook heel spannend hahaha...pfffff...dit gevoel heb ik nog nooit gehad! Hoelang had je dat gevoel?
Als ik uitga van 28 dagen volgende week, uitgaan van 42 dagen tjaa..eind november! Ben dan ook jarig leuk verjaardags cadeau haha....
Spannend hihi zou zeker leuk kadootje zijn...! Maar heb je al gegoogled of meer mensen bekend zijn met dat gevoel wat je hebt? Hihi
Buikkrampjes dus denk dat eisprongt komt of iets geweest, geen idee!! Zou leuk zujn als het raak is voor jou mij en guusje hihi deze maand
Ja dat is zeker leuk! Als dat zo is stel ik met zn 3e een blind date voor haha! Ik wil er niet te veel aan denken omdat het me alleen maar gek maakt en ik dan van alles voel haha
Nee ik ben der ook niet thuis in. Ja is wel grappig, alleen moet je je er niet aan vast houden. Hoe is het met je? Ik had vandaag tijdens het vrijen lange slierten dus denk dat mn ei morgen zo iets springt.
Ja wel goed! Lekker rustig weekend! Ik kan er echt geen pijl op trekken! Wat krampjes vanavond verder niks! Wil morgen met de ovulatietesten beginnen denk ik...nee ik houd me er ook niet aan vast! Komt zoals het komt zeggen ze dan he ...ben je wel optijd! Maandag dan nog maar eens gezellig maken weet jij hoelang je ei precies vruchtbaar is? Lees verschillende dingen
Op welke dag zit je nu? Ja precies het komt wanneer het komt hihi. Nou ik heb begrepen dat een ei na een test of slijm na 24-36 uur springt, maar soms lees ik ook wel is 24-48 uur. Dus geen idee...