Oke, jammer. Begrijp het wel, maar ook weer niet. Alleen jij kunt bepalen of het de juiste tijd is voor jou/jullie en dan zal de tijd het je leren maar als ze over de eerste verassing heen zijn zullen ze vast blij zijn Roosje, gefeliciteerd!
ja dat heb ik dus ook me leeftijd is jong maar goed weet je, woon al 2 jaar samen, maar goed we zien 't wel eerst maar eens kyken of er iets in zit !
Leuk roosje gefeliciteerd!! Ben je al lang samen met je vriend? Woon je samen? Ik 24, eind van de maand 25
Dankjewel meiden, hier is mijn test 4 dagen voor nod Natas123, ik begrijp je helemaaaal. Mijn ouders waren ook bij mijn eerste tegen beetje omdat het nog vroeg was etc. Nu was ik vorige maand zwanger (wel mk) en had zoveel stress van hoe ga ik het vertellen. Ze waren wel soort van blij voor mij maar vonden het weer vroeg, dochter is nog jong zeidrn ze (ze wordt 3) en ze is pittig etc. Nu ga ik ze niet gelijk vertellen
Wooow zo duidelijk!😱 Misschien krijg je wel een 2ling 😂 Mijne was echt niet zo duidelijk. Ja ouders pffff.. Hoe oud ben jij als ik vrageb mag? Wel leuke leeftijd 3 jr en dan een babytje
Haha tweeeling wow zou het niet weten, heb tweelingbroertjes dus wie weet Ik ben 28 jaar.. Als alles goed gaat ben ik uitgerekend in de maand wanneer ik ook jarig ben dus waarschijnlijk voordat babygeboren is wordtik 29
Wanneer ben je ongeveer uitgerekend? Ik 19 juli volgens internet app. je hebt dus wel kans op 2ling als het in jouw familie zit, haha spannendddd. Wanneer heb je echo
Haha wij zitten echt gelijk natas ik ook 19 juli! Oeehhh roosje dan heb je er 3! Hahaha drukke bende!
Haha nee joh denk niet aan een tweeling, msischien snelle hcg aanmaak nu. maar wie weet hahaha Ik ben als het goed is 25 juli uitgerekend.. Maar pas na de echo weten we wanner het is eigenlijk.. Ik heb de vk nog niet gebeld natas Ik wil wachten tot ik 4 weken ben dus tot nod. Of zal ik bellen?
Ik heb ze ook meteen gebeld bij de licht positieve test . Gewoon bellen joh, bij mij zeiden ze ook "als het mis gaat gewoon doorgeven want dan schrappen we de echo afspraak"
Ik heb gebeld! Pff zegt ze tegen mij is het niet van de vorige keer de hcg etc. Ik zei dat kan absoluut niet meer. Ze heeft me wel ingeschreven maar moet 20 november weer bellen om een echo afspraak te maken omdat het nu vroeg is voor mij en kan alle kanten opgaan weer.jeetjte zeg nog afwachten dus volgende week bellen
Heb je wel witte test gehad na je mk? Buiten dat lijkt hij veel ste duidelijk van je vorige zwangerschap nog... Beetje jammer dat ze nu niet meteen echo afspraak maken...
Ja had toen wel getest en was dik negatief. Heb me eisprong gehaad op 2 november .. Ja vond het ook al raar. Ook al kan het misgaan kan ik toch afbellen weer,. Trouwens stond nog ingeschreven daar 9 weken en 2dagen Hebben ze mij niet afgemeld haha...
Wat een gedoe! Ach lekker laten gaan! 20 nov gewoon weer bellen! Is nog maar een weekje ik heb vanmorgen bloed laten prikken..5 buisjes haha....ze heeft me pijn gedaan ook nog...gelukkig geen tshirt weer haha
Jaa week gaat zo voorbij. Ik heb ook een afspraak gemaakt bij de huisart, wil ook bloed laten orikken voor hcg en heb een trage schildklier dus tsh waardes