Ja dat moest voor de eerste echo maakte niet uit wanneer, dacht doe het nu meteen maar ben ik er van af! Ow ja altijd handig! Heb je ook meer duidelijkheid enzo! Vind het wel spannend jullie? Hebben jullie klachten?
oo oke ik hoef dst helemaal niet te doen haha Me enige klachten nu ; misselijk, rugpijn en zwaar gevoel in baarmoeder, n beetje spierpijn rechts in mn borsten.... Thats it. En jij?
Ik moet ook met intake bloed prikken, dat is volgens mij standaard hoor. Mijn klachten zijn: hoofdpijn pff laatste paar dagen Gevoelige borsten (tepels) Waterige afscheiding
ja na de intake moet ik dat doen voor hiv etc, althans dat was vorige keer zo. Mijn afscheiding is wit/doorzichtig en behoorlijk veel haha..
Nee zit in 2 topics vind ik meer dan genoeg haha...wil vooral volop genieten ..ja ik moest het een week voor de eerste afspraak doen heb ik ook meteen de intake, mocht ik het eerder doen en ze zouden iets vinden dan belde ze anders werd het de 9e besproken! Dacht ben ik er meteen vanaf! Ik heb chronische hoofdpijn dus bij mij is het moeilijk te zeggen of het van de zwangerschap komt! Last van mijn borsten, voel me een plofkip, afentoe wat misselijk, beetje last van me rug meer niet eigenlijk! Voel me ook prima verder!
Gister die beelden in parijs bekeken ik zeg tegen mijn vriend in wat voor een wereld laten we ons kindje opgroeien?? Is toch niet meer normaal!
Nee zit oo facebook bij "zwangeren" en thats it eigenlijk.... Ik heb echt apart gevoel in mijn buik, zo'n zwaar gevoel en als ik trap afloop gaan mn borsten zeer doen hahhaa
Haha, mijn borsten zijn wel gevoelig maar voel.ze niet met de trap aflopen haha...ben met vlagen misselijk en vooral erg moe! Kan niet wachten op de echo
Ik merk niet echt dat ik moe ben, tot dat het rond half 8 wordt dan slaap ik zowat al😳😳. Kon vanmorgen amper opstaan had zo'n aparte steek in mn lies. Las ik net op internet dat dat banden zijn en juist een heel goed teken!!
Ja had ik ook bij mijn eerste Natas heel snel. Grappig s dat he? Ben je zwanger, zit je weer vol ongeduld op de eerste echo te wachten zo herkenbaar! Succes ladies, alle gezondheid en hopelijk genieten van jullie zwangerschap!
Guusje bedoel je je bandenpijn? Ja hahahhaa ben elke dag aan t aftellen maar het maakt me gek hoor hahaha
Ja vind het echt een goed teken, had dat vorige keer namelijk helemaal niet! Dus ben der blij om! Ja pff blij als ik de eerste 3 maanden voor bij ben zeg!!
Guusje hoop dat het voor jou ook snel raak is! Hoe gaat het? Ja had ik vanmorgen ook natas alleen 4 uurtjes eerder dan jij haha...moest plassen toen ik terug in bed lag voelde ik het..jaa tot aan de echo gaat heel langzaam..kan me niet snel genoeg gaan om ons ukkie te zien voor de eerste keer! Verder voel ik me prima! Als het zo blijft teken ik er voor haha