Goed hoor, weinig last vd clomid...alleen wat druk op mijn borst maar dat kan ook door stress komen. Weinig geduld merk ik ook hier om mijn echo af te wachten de 23e...dan gaan we het zien of de clomid is aangeslagen. Het 2e trimester is eigenlijk ook wel het leukste, de 20 weken echo, de meeste kwaaltjes zoals misselijkheid nemen wat af, maar joh de tijd gaat achteraf gezien zo snel dat je beter ook van dat eerste trimester kunt proberen te genieten...., dat kleine wondertje groeit in je! Fijne zondag nog, liefs
Krijg je dan om de dag een echo voor een eisprong? Hoop dat tie is aangeslagen, vaak hoor je dat het binnen de 1e 3 rondes al raak is, mn duimen draaien voor jou 💙 Fijne zondag inderdaad!! Liefs xx
Weet ik eigenlijk niet, neem aan 1 x en als het goed is gegaan dan krijg je een samenlevingsadvies en mocht er niks gebeurd zijn dan weer de cyclus afbreken en opnieuw met een hogere dosis. Bedankt Natas, geloof er zelf niet zo in. Je hoort vaak genoeg positieve dingen maar ook vele minder positieve dingen. Doe mijn best om vooral mijn geduld te bewaren
Dat begrijp ik, logisch dat je geduld opraakt, eerst lange cyclussen, vervolgens zo'n traject met clomid etc. o oke mijn vriendin had nl clomid en om de zoveel dagen een echo om te kijken, en ze moest gewoon om de dag vrijdn
Ja dat schijnt te verschillen per ZKH, ik hoef ook niet zo vaak een echo hoor als het aan mij ligt. Kan aan mijn tmp ook zien wat er gebeurt of wat er niet gebeurt en het is best ongemakkelijk / genant allemaal.... Ik ga verven met de kleine , liefs
Ja dat snap ik wel dat je het genant vind..haha ja geen geduld dat ken ik! Sommige dingen heb ik heel veel geduld andere totaal niet!! Maja had verwacht dat het bij ons ook niet zou lukken weet niet waarom maar zo een gevoel had ik...nadat mn schoonzusje zwanger was helemaal! Maar kijk waar we zijn en niet in al te lange tijd! Hoop echt dat het snel gaat bij je! Zou super zijn!
Ik heb afentoe buikkrampen..nu lees ik overal dat het erbij hoort..iemand van jullie hier ervaring mee?
Ik heb nog geen knaltest gehad. Probeer vnv nog 1 testje en dan klaar hoor Mag gelukkig 3/12 al naar echo
Ik zit vandaag op nod. Heb kv test gekocht weer haha verslaving zeg.. Heb nu 2 kv testen liggen en 2 action testen. Laatste testen hoor
Haha ik zou stoppen als ik jou was, als een streepje lichter is raak je waarschijnlijk helemaal in de stres meid! Niet doen, lekker genieten nu klaar!!
Heb ik toch gehad vorige maand, testen die niet maar knal werden en stressem joh.. Mijn gevoel had toen dus gelijk.. Met 5 weken en 2 dagem een miskraam.. Vrijdag ga ik vk weer bellen..
Ja begrijpelijk hoor! Maar je hebt nu knaltesten meid precies op je nod, dat hebben veel vrouwen niet eens
Hahaha heb de testen voor mijn vriend gedaan, voor mij was die duidelijk genoeg..ow natas heb je hem vervroegd? Pfff ben op me werk heb echt zoooooo geen zin!