ja ik kon niet nog langer wachten haha.. ☺️ Wat voorn werk doe je en moet je nog lang of niet ? Werkse cx
Zowiezo tot mijn 67e haha(sorry flauw grapje) nee tot 5 viel wel mee..administratief medewerkster..en jij?
Hahahahaha ja dan moet je nog heeeel lang. Heb eventjes een tussen jaar van school Heb net nog getest , en ja hoor eindelijk een knaltest nu test ik niet meer!!
Ow leuk mbo of hbo? Ja gelijk heb je..ik heb een knal ovulatietest maar die heeft gereageerd op de hcg haha..hebben net cadeautjes besteld om aan onze ouders te geven. Zaterdag vertellen we het bij mij thuis...spannend
Mbo. Ja dat scheelt inderdaad maar wilde gewoon knal test om te bewaren . Oo leuk, wat voorn kadootjes? Spannend hoor 😳
Voor mijn broer en schoonzus een knuffel met een truitje aan jullie worden oom en tante, voor mn ouders een rietenhart met daarop van alles en de tekst jullie worden opa en oma
Mooie test Natas! Leuk idee die cadeautjes Nijntje! Wanneer gaan jullie het vertellen aan jullie naasten?
Ik zaterdag aan mijn ouders en broer en 1e kerstdag aan zijn vader en zus..2e kerstdag mijn opa en oma en dan langzaam aan de rest van de familie. Jullie?
Nou mn ouders wil ik het graag vertellen. Heb zo iets van als het mis gaat moet ik het ze ook vertellen en ik vind het ook niet zo leuk als ze het net weten en meteen de hele wereld weet het ook heb ook heel erg het gevoel dat mijn moeder het in de gaten heeft...zou wel willen wachten tot na de 1e echo maar daar heb ik het geduld niet voor haha ..voor jou snap ik het wel natas!
Hahaha dat snap ik nijntje, zeker als je al het gevoel hebt dat ze het in de gaten heeft kan je beter vertellen inderdaad haha
beste allen. 21 dagen geleden had ik een positieve ovulatie test. met een smile en 14 dagen later weer. zwangerschapstest negatief. ik denk ook dat de laatste ook pas de echte was. kan het zijn dat de eerste gewoon fout was? terwijl er op de verpakking staat 99,9% betrouwbaar. heb het ook niet met ochtend urine gedaan. jullie een idee. kan dat 2 keer een hcg piek 14 dagen na elkaar?
Hee, ja het kan dat je 2 keer een positieve test heb, 2 opties ; 1. Je bent zwanger 2. De eerste test had je wel een LH piek maar is je ei niet gesprongen, en heb je nu weer een LH piek. Gewoon klussen voor zekerheid. Met welke zwangerschaps test heb je getest?