bedankt voor je reactie. ja had na 14 dagen dus weer getest (ovulatie test) omdat ik me toen echt zo voelde zoals ik altijd voel als ik een ovulatie heb. ik heb met kruidvat 2 v 5 getest voor de zwangerschapstest. Heb nu ook geen positieve ovulatie test meer alleen toen die dag. Ik wacht gewoon af dat het 14 dagen na de 'laatste' ovulatie.
haha bedankt ja is inmiddels ook weer een week geleden. wel goed gebruik van gemaakt hoor nu maar wachter nog een week....
jij geniet van je zwangerschap zie dat je 5 weken bent proficiat hoop dat allemaal spoedig zal verlopen voor jullie
Dank je wel. Kan niet wachten tot eerste echo. Tot die tijd zit ik beetje in de stres ivm vorige zwangerschap
Je hebt altijd baas boven baas haha..had bij ook gekund maar zit met me werk. Die afspraak kon alleen smorgens en dat red ik niet in die periode...maar ach weekje langer geduld! Kan ik in ieder geval vast voor jou duimen
Haha we zijn alle twee baas, want twee weken terug zeiden we nog dat we tegelijk zwanger moesten raken. En tadaaaaa! O balen met je werk. Ik heb m pas savonds dus dat scheelt
Pff nijntje heb jij geen last van je onder rug? Ik wel. En heb t gevoel dat mijn symptomen af nemen. Buiten dat voel ik me ook helemaal njet zwanger.....
Dat had ik in het begin heel erg! Nu wat minder. Vandaag wel wat meer misselijk dan afgelopen dagen en gigantisch moe! Heb eigenlijk verder nergens last van..mn borsten beetje gevoelig maar geen echt vervelende dingen ofzo...ja dat kan is je lichaam gewend aan de hcg
Nou ik zei het en ik ging eten en ik was gigantisch misselijk. Met douchen kon ik me boobs niet aanraken hoor zo gevoelig haja
Nou roosje, nu stop je wel met testen toch? Haha Nou ik ruik alles beter momenteel haha maar inderdaad tegen sommige geuren kan ik minder tegen ja hahaha