Ja klopt dat vind ik altijd zo jammer, zoveel symptomen en dan wordt je keihard ongesteld grrrr haat dat hihi
Ben sinds een paar dagen erg misselijk, vooral sochtends! Hoop het zo maar ben zo bang voor het tegendeel! Gek van te worden!
Hey, zie ineens weer activiteit hier. Spannend Nijntje! Wil niet vervelend doen hoor, maar ook bij mij zei het slijm dus helemaal niks en helaas ook meerdere rondes misselijk geweest in de ochtend. Je kunt jezelf zo voor de gek houden. Hoop dat dit op jou niet van toepassing is!! Natas, weer op weg naar je ei. Test je weer vrolijk verder deze ronde? Ik ga er zo weer 50 bestellen maar wacht ook af op bericht ZKH voor de intake t.b.v. het fertiliteitsonderzoek.
Als ik uit ga van mijn vorige cyclus (41 dagen) zit ik nu op 6 dpo..nee het zegt inderdaad ook niks! Is toch weer afwachten iedere maand!
Zit nu op cd 9 of 10,nee ik ga niet testen ik ga proberen om 't los te laten en gewoon vrijen wanneer wij er zin in hebben. Ben je al zo lang bezig dat je naar zo'n arts moet? Waarvoor is zo'n arts eigenlijk ?
Goed van je, hopelijk lukt het ook. Veel plezier met klussen deze ronde. Niet heel lang bezig, zon 9 maanden. Maar omdat mijn cyclussen niet helemaal normaal zijn en ik dus verminderd vruchtbaar ben, heeft de ha me doorgestuurd. De arts zal dus gaan onderzoeken of er redenen zijn waarom dit zo is en mogelijk hulp d.m.v. bijv. clomid om een eisprong te bevorderen.
oke, maar hoe komen die lange cyclussen dan? Had je dat ineens? Hoop dat de arts er wat aan kan doen zodat je snel zwanger mag zijn 💋
Hoe dat komt weet ik niet, heb ik al zo lang ik me kan herinneren ben in 2009 met de pil gestopt en sindsdien is het zo maar ook voor ik met de pil starte. Ik hoop het ook, voorlopig nog niks gehoord dus maar afwachten. Hoe gaat het met je? Lekker weekend?
Wow wat vervelend zeg zo lang elke keer.. Hoop dat ze je snel kunnen helpen. Hier is alles oke, ik wilde uitslapen maar helaas om 8 uur kon ik al niet meer slapen grr. En bij jou?
Dat is inderdaad wel heel vervelend! Heb zelf na het stoppen van de pil een cyclus van 41 dagen, daar word je ook niet blij van! Geniet van het weekend dames!!
Jammer van het uitslapen, hier lekker tot 9 uur in bed liggen stinken zoontje ook, dus was lekker relaxed. Bedankt Nijntje, jij ook een fijn weekend!
Oo lekker. Hoop dat ik morgen ook wat kan uitslapen, en geen piepende hond heb die uit wil hahaha Fijne dag gehad meiden?
Hey hey, Vanmorgen naar de premiere geweest van de nieuwe Thomas film hadden we kaartjes voor gewonnen. Was een kleuterbioscoop met het geluid wat zachter en de lichten aan. Hij vond het super leuk! Er was een suikerspin, kregen eten en drinken, werd geschminkt en kreeg een ballon. Hij vind het erg gaaf, en wij ook. Jullie nog iets leuks gedaan? En heb je kunnen uitslapen Natas?
Oooo wat leuk!!! Hij zal wel lekker genoten hebben?! Hoe oud is hij als ik vragen mag? Nope weer om 8 uur wakker dit keer omdat vriendlief me wakker schopte door een droom grrrr!!! 😜 Blij dat jullie hebben genoten van t weekend
Hij is 3,5 jaar. Ja hij vond het echt super! Lekker is dat, morgen uitslapen of weer aan de slag? En heb je nog iets leuks gedaan?
Ah leuke leeftijd! Geweldig dat hij zo genoten heeft. Nee ik zit thuis, kan niet te veel vertellen weet niet of mensen me dan herkennen 🙈. Dus hoop dat ik morgen wel kan uitslapen haha
Oh hahaha ja die "angst" heb ik zelf ook wel eens. Nou hopelijk een goede start morgenochtend. Fijne avond nog. liefs
ja daar ben ik soms wel bang voor, dat mensen door een woord mij al herkennen. Haha en dan maar denken dat dit anoniem is hahah 😜. Ik ga lekker naar bed toe ben kapoooot!😴 Slaaplekker liefs x