Als ik mijn vorige cyclus aanhou (41 dagen) ben ik nu 4 dagen overtijd! Maar ik heb geen testen ofzo gebruikt dus weet ook niet wanneer mn ei was...
Hey allemaal, Ik heb een klein vraagje. Mijn laatste ongesteldheid was op 14-09-2015 met een cyclus van 25 dagen. Mijn eisprong zou zo rond de 25ste september moeten zijn geweest, twee dagen daarvoor geklust. Heb nu sinds 3/4 dagen veel meer witte afscheiding. Kan dit betekenen dat ik nu pas mijn eisprong heb? En als dat zo is moet ik dan ook later testen dan de 14de??
Nee ben niet aan het tempen en gebruik ook geen ovulatietesten. Meestal bereken ik het zelf en voel ik de eisprong ook best goed, alleen nu dus niet. Een week later dan mijn berekening ineens witte afscheiding en niets gevoeld vandaar mijn vraag of dit mijn eisprong kan zijn of dat het iets anders is. Als we er vanuit gaan dat ik dus pas net mijn eisprong heb gehad, moet ik er dan ook rekening meehouden dat mijn cyclus langer wordt en ik later moet testen of kan dit gewoon op of na de 14de?
Ohhhh.. Pff ben benieuwd... Nog getest? hier steeds rug En buikpijn maar geen idee of eisprong al is geweest
Ben benieuwd meis! Hoop dat het niet door zet en je gewoon positieve test heb, maar morgen zou je al positief moeten testen als je zwanger bent hoor!
Ben toch bang voor de teleurstelling denk ik..dus ik probeer nog even te wachten! Wanneer kan jij testen?
Ja snap ik.. Ik heb geen flauw idee zit nu op cd 25, maar heb al paar dagen echt zeurende rug en pijn buik... 😫
Wat is cd? ja dat heb ik ook steeds! Voel me op het moment ook een plofkip vandaag weer een beetje bloed bij afvegen maar verder geen menstruatie klachten! Om gek van te worden!!gggrrrrrr