Cd is cyclus dag haha, maar ik heb echt geen flauw idee wanneer mijn eisprong is geweest.. Dus ik zie het allemaal wel, maar hm apart dat bloed.. Hoop dat het niet doorzet hihi want bloedinkjes kunnen in het begin van de zwangerschap heel normaal zijn. Zou gewoon testen en als die negatief is dan weey je dat je echt niet zwanger bent hihi maar we hopen van wel
Sorry ik ben er niet helemaal bij hahaha...ja ga ik doen...kan niet meer doen dan afwachten he! Voor jou ook vervelend! Ook helemaal geen klachten of rare dingen?
Ahhh nee balen nijntje is het net doorgebroken?? Ahh wat k. U ttt zeg !! nee ik heb geen klachten, alleen continu buik pijn.... Misschien wil mn ei niet springen ofzo hahaha
Jaa gister! Heel irritant! Nu heel erg last van mijn buik en opgeblazen!majaa....afwachten weer! Begin deze maand wel met ovulatietesten! Ja dat zou kunnen! Je temt niet ofzo?
Ja, dat zou ik ook doen dan weet je wat meer waar je aan toe bent, nee ben gestopt met tempen en testen omdat ik er te veel mee bezig was ..
Gaat dat beter nu? Ja ik ga het voor de eerste keer proberen! Aangezien mn cyclussen zolang duren moeten we even kijken of we de eisprong kunnen ontdekken!
Okee dan, ja de HA raden het aan...proberen kan geen kwaad maar denk ook dat het niks voor mij is! Maja we zullen zien! Het woord plofkip is in ieder geval een fenomeen geworden haha
Hahaha ja, te ongeduldig? Ik had niet bedacht binnen 1 maand zwanger te zijn maar cyclussen van 41 dagen en alles wat je voelt, en al die spanningen wist ik niet dat ik het zo spannend zou vinden haha
Hihi ja dat kan ik me voorstellen, en die lange cyclussen zijn helemaal niks. Spreek helaas uit ervaring...
Je krijgt toch op de een of andere manier hoop ofzo! Heb jij er lang last van gehad? Hoelang ben je nu met de pil gestopt?
Uh sinds april of mei vorig jaar weet t niet meer precies, maar had al gauw cyclussen van 29-31 dagen, maar na mijn curettage sloeg alles op hol haha. En ja elke maand houd je hoop heel vervelend
Dat is wel fijn dat ze al snel op orde waren! Pff wat vervelend zeg!! Hoop echt voor je dat er snel een kleine uk groeit!!
He bah hier ook de rode duivels! Hoe is het bij jou? Ik hoop ook voor jou dat je snel zwanger mag zijn
Het weekend ziek geweest maar verder wel oke! He jammer!! Ook op na de volgende ronde dus! Met frisse hoop er weer tegen aan meis!
o bah vervelend, het heerst he dat mensen ziek worden of niet lekker voelen maar ja wat wil je met dit weer? Haha het is echt heeeel koud hahaha . Ja inderdaad, zal leuk zijn als het tegelijk lukt bij ons haha