Na miskraam pms?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door oktober91, 20 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Hoi allemaal,

Ik heb in november een miskraam gehad na bijna 10 wk. zwangerschap. 31 december weer ongesteld geworden, ruim 6 wk. na de miskraam. Voor de miskraam een redelijk regelmatig cyclus (29-32 dagen) dus daarna gerekend zou ik rond het afgelopen weekend mn eisprong gehad hebben. had toen ook meer afscheiding. Was donderdag begonnen met ovulatietesten maar er niet mee verder gegaan. Ik ben in m'n hoofd zó vreselijk mee bezig om weer zwanger te worden, ik zit maar te googlen en te denken hoe het nu had kunnen zijn enz. Dus had ik zo iets als ik nu ook met die ovulatietesten al in de weer ga bepaald het helemaal je dag dus daarom niet mee verder gegaan. Maar dus vanaf afgelopen weekend ongeveer enorm pijnlijke borsten en ik zit maar te zoeken naar zoetigheid. Nu lees ik dus veel over pms op internet, ik herken dit niet van voor de bevalling van mn dochter en tussen de bevalling en miskraam. Kun je dit zo ineens krijgen en heeft dat invloed op het zwanger worden? Ik ben bang als ik nu zoveel ongezonde dingen eet dat het zwanger worden moeilijker zal worden maar ik kan de drang niet weerstaan. Voor de bevalling had ik erg onregelmatige cyclussen en icm veel haargroei op ongewenste plekken was ik toen een beetje bang dat ik pcos zou hebben, maar dat is verder nooit vastgesteld.
    Sorry het is denk ik een onduidelijk verhaal maar ik zit maar te piekeren en de kinderwens is erg groot, net als bij jullie allemaal denk ik...

2. izzy1984

izzy1984 Actief lid

29 jun 2015
    296
    78
    28
    Herkenbaar, ik was er na mijn miskraam ook zo erg mee bezig om weer zwanger te worden dat ik gek werd van mezelf. Ook hele internet afspeuren op wat hoop terwijl je daar alleen nog meer geobsedeerd door raakt.. Ik heb verder ook geen tips voor je dan alleen maar hopen dat het weer snel raak mag zijn. Dat was wel mijn geluk maar ik weet hoe frustrerend het kan zijn. Sterkte ermee

3. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Dankjewel izzy1984. fijn dat jij snel weer zwanger was.

Verder helemaal geen herkenning bij mijn verhaal???

4. Ssan1985

Ssan1985 Lid

4 okt 2015
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt vervelend zo'niet miskraam, kan er helaas over meepraten.

Ik heb deze vraag een tijd geleden ook gesteld maar kreeg daar niet echt een duidelijk antwoord op. Ik maakte me druk ivm mn lange eerste cyclus. Maar heb altijd gehoord dat mensen het bij hun tienerjaren of bij de eerste zwangerschap erachter komen, volgens mij "ontstaat" dat niet op de een op andere dag. Maaar zeker weten doe ik het niet... (heb je nog niks aan mn antwoord 😯)

Deel Deze Pagina