Vraagje over afscheiding...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dee-tje, Nov 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

Oct 17, 2011
    1,435
    320
    83
    Female
    Hallo meiden,

Even een (onsmakelijk) vraagje..
    Ik lees regelmatig dat je je cyclus ook een beetje kunt peilen door de soort, en hoeveelheid afscheiding die je hebt. Hier let ik dan dus ook op. Alleen, als je geklust hebt, zit er natuurlijk ook nog wat anders bij ;) ahum. Dus nu vroeg ik mij even af hoelang het sperma ongeveer binnen blijft zitten en er samen met je eigen afscheiding weer uit kan komen.
    Ik had namelijk vandaag redelijk doorzichtig en rekbaar slijm, maar gistermiddag heb ik geklust. Kan dit nog een mengsel zijn, of is dat allang uit mijn lichaam en is dit wel betrouwbaar om naar te kijken? ;)

Bedankt alvast!!

2. marievs

marievs Fanatiek lid

Sep 16, 2013
    2,122
    294
    83
    Ik had het ook altijd nog 24 uur later. Het kan dus makkelijk zijn dat dit van beide is.

3. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,722
    1
    38
    Overijssel
    Heb je je ei al gehad?

4. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

Oct 17, 2011
    1,435
    320
    83
    Female
    Nee, als het goed is heb ik m'n ei nog niet gehad. Heb een iets langere cyclus dan gemiddeld, en ben ook onregelmatig dus het is lastig te zeggen maar ben vandaag begonnen met ovulatietesten (zit nu op dag 14 van mijn cyclus, en had voorheen een cyclus van gemiddeld 34 dagen, maar soms korter en soms langer) Test was redelijk donker, maar niet zo donker als de controle streep. Morgen maar weer testen rond dezelfde tijd.. :)

5. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    je vruchtbare periode zal waarschijnlijk aangebroken zijn.

Share This Page