Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier en ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat het is, waar mijn symptomen van kunnen komen? En of het iets is want ik weet het niet aangezien ik de pil slik.. Hier mijn verhaal: allereerst ik slik de pil. Maar ongeveer 3 weken terug had ik wat roze achtig bloed aan het papiertje met afvegen, ik dacht ik zal wel eerder ongesteld worden.. Het was eenmalig. Vervolgens een week later kreeg ik last van mijn borsten, ze voelden gespannen aan en deden ook best wel veel pijn (dit is nu weg gelukkig). Vorige week maandag (29 februari) heb ik mijn laatste pil ingenomen van de strip. Donderdags werd ik ongesteld tot vrijdag en daarna heel lichtjes. Gisteren (2 maart) ben ik weer begonnen met de pil maar ben al een paar dagen heel misselijk, ik barst van de hoofdpijn ik heb onder in de rug rugpijn en vanmorgen tot 's middags had ik last van mijn baarmoeder volgens mij? In ieder geval onderin de buik (dit had ik gisteren ook al). Daarnaast heb ik ook zeer weinig trek.. Kan iemand mij vertellen wat jullie hiervan denken? Want ik zou t nu echt niet weten. Hoop dat jullie mij kunnen helpen, Liefs
Doe eens een zwangerschapstest als je zwanger denkt te zijn. Zwangerschapssymptomen ontstaan door HCG en dan moet dat dus te zien zijn op een zwangerschapstest. Is die negatief, dan ben je dus niet zwanger, maar heb je wellicht gewoon last van bijwerkingen van de pil. Dat kan prima. Het kan ook zijn dat deze pil te licht voor je is en dat je wel een eisprong hebt gehad door de pil wat niet hoort te gebeuren! Dat rozeverlies kan duiden op ern ovulatiebloeding (Google maar eens) en je overige klachten kunnen duiden op naweeen van de eisprong. Symptomen die je ook hebt in een natuurlijke cyclus tussen eisprong en menstruatie.