Als jij helemaal de vrije keuze had, wat voor interieur zal je dan kiezen? Kom maar op met de Pinterest foto’s.
Mijn eigen interieur Om de zoveel tijd wel een aanpassing maar de basis ben ik nog steeds verliefd op. Kan niet wachten om met de babykamer aan de slag te gaan! Bekijk bijlage 712016
Ook m’n eigen interieur haha. Geen enkel stukje muur is hier wit. Ik hekel wit. Maar we combineren veel kleur (roze muren in de keuken, koper in de living met vergrijsd groen en zand boven) en mooie zachte stoffen (jute, velours) en texturen met mat zwart (stalen vitrinekast, zwarte keuken details, ronde spiegel, stalen deuren) en goud (bollamp boven eettafel, staande bollamp, gouden bijzettafel in de vorm van een blad, en nog veel meer accessoires). Verder industriële elementen (zwart staal, gietvloer en beton cire op de badkamer) maar áltijd alles icm veel kleur.
Oh en hier verander ik ook wel eens, maar de basis is gelijk. Ik wil rust een eenduidigheid in de basis van waaruit ik dus nuances maak. Zo is de gehele bovenverdieping in dezelfde zandkleur op de muren (best donker) en ligt er visgraat laminaat. Beneden dus overal de gietvloer met industriële elementen. Door de basis rustig te houden en 1 stijl door te trekken blijft het mooi een geheel en dit oogt erg rustig. Vanuit daar nuanceren we dus met kleur en detail.
Ik hou van landelijk/romantisch. Zo is mijn interieur dus ook. Heb alles in de kleuren (oud)roze, grijs en wit.
Als ik helemaal de vrije keuze had dan had ik op dit moment gegaan voor een vissengraat houten vloer, alle kozijnen vervangen voor zwart staal, had ik een zwarte keuken, kleur op de muren (wat @Nina Sanders beschrijft) de langste muur met een mooi behang. Maar ik weet ook dat dit nu de Trent is en ik dit over misschien 3 jaar dan zat ben dus ik hou alles neutraal en met veel wit zodat ik ook dmv dingen als kussens en andere meubels elke keer voor een andere look kan gaan. Ik hou in ieder geval niet van tierlantijntjes. Waar mijn huis 3 jaar geleden nog een showroom van Rivièra maison leek met etagaires, kandelaars, fotolijsten, en dienbladen is het nu vooral rustig met heel weinig spullen en juist wat grote en grove assecoires zoals vaas met pluimen op de eettafel ipv dienblad met plantenpotjes en waxinehoudertjes.
nou zoiets Nou ben ik nu wel tevreden met de aanpassingen die ik heb gedaan maar ik zou een andere vloer en keuken willen en ik zou de grote speelgoedkast en al dat speelgoed niet willen hebben. Maar ja, ik woon er met mijn kinderen en we moeten ook gewoon leven en al onze troep kwijt dus dat gaat helemaal niet. En we willen eigenlijk verhuizen dus aan een nieuwe vloer en keuken of onze slaapkamer een make over geven met nieuwe meubels ofzo wil ik nu helemaal niet aan beginnen. Wel erg tevreden met: - onze zithoek en tv meubel met haard. Dat hebben we vorig jaar laten doen en erg mooi. - babykamer - kamers van de jongens (in 2019 dakkapellen gekregen en alles nieuw) Wat ik anders zou willen: - de keuken en dan zo’n mooie met eiland. Maar dat kan hier sowieso niet - eettafel (maar vind ik zonde om te kopen nu zometeen gaan we wel snel verhuizen) - onze slaapkamer: ik wil wat warmere stijl. - werkkamer zo vol en klein met lelijke bureaus. En dan dus als dit!
Ik hou van veel, kleurrijk, antiek maar ook moderne uitgesproken stukken. Het past in ons heel oude huis en krijg er altijd leuke reacties op.
Ik hou van heel veel stijlen. Van heel minimalistisch tot super uitgesproken warme donkere kleuren. Mijn pinterest gaat alle kanten op. Ik hou in elk geval niet van tierelantijntjes. De boekenverzameling en lp’s van mijn man en heel veel planten zijn de decoratie hier in huis.
@M061987: Doe je ook aan interieur-/stylingadvies? Mijn stijl is, denk ik, niet één stijl. Vooral beetje industrieel, beetje landelijk, denk ik. Vooral rust en warmte. Helaas lukt dat in de praktijk brengen nog niet altijd even goed. Bijna een nieuw huis, dus: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Ik ben niet zo goed in stijlen We hebben ook niet echt een bepaalde style in huis.. Urban modern vind ik wel leuk, met bijv. een gietvloer en een mooi vloerkleed enz.
Ik hou van kleur en donker maar ook licht en rust. En van vintage maar zeker niet een heel vintage interieur. Deens design meubelen prachtig, Poulsen lamp prachtig, Scandinavisch prachtig, maar ik hou niet van een heel interieur in één stijl. Wij hebben de eetkamer bookroom red, een groot deel van een lange wand een zelf gemengde zand en in de woonkamer De Nimes blauw en een ouderwetse sikkens groen op de muren. En een echt houten vloer. We hebben een oud huis met veel ramen en licht. Ik heb wel aardig vrije hand overigens, en we verschillen niet vaak echt van smaak. Ik hou ook niet zo van accesoires en tierelantijntjes. Planten, kaarsjes wel.. Maar van die vazen die er staan om het vaas zijn enzo is niet aan mij besteed. De huidige moderne trends ook niet. Doe mij maar een oude paneeldeur M'n Pinterest zijn nogal veel plaatjes om te delen
@Cobon: Dat heb ik ook wel, decoratie moet bij voorkeur ook functioneel zijn voor mij. Helemaal zonder wil ik ook niet, dan wordt het ook zo ongezellig (vind ik).
Bekijk bijlage 712057 Bekijk bijlage 712058 Bekijk bijlage 712059 Bekijk bijlage 712060 Bekijk bijlage 712061 Bekijk bijlage 712062 Bekijk bijlage 712065 Bekijk bijlage 712066
Wat jij beschrijft daar hou ik ook van! Inderdaad niet alles helemaal precies in een stijl, beetje vintage. Klinkt als een mooie kleuren combinatie bij jullie! Wij willen de achterkamer waarschijnlijk Gelders blauw maken en in de voorkamer een donkere groen. Icm bruin geel en roze tinten
Oja mooi! Wij hadden een groot stuk (en nu nog een klein stuk) Hague blue, ook donkerblauw. Vorige huis ook. Ik houuuuu van donkerblauw ❤️ Als je foto's van je interieur wil delen; altijd leuk
In volg geen trends in grote dingen, zoals keukens, de vloer enz. Dus hier geen zwarte keuken of visgraatvloer, want dat zie ik de afgelopen 2 jaar overal al en dat komt me inmiddels de neus uit. Trends volg ik in decoratie. Tegen de tijd dat het bij de Action enzo in de schappen ligt, ben ik er vaak weer klaar mee. Mijn muren wisselen regelmatig van kleur. Om de 2,5 jaar ofzo en dat kan vanalles zijn, grijs, taupe, roze, groen, blauw enz. Ik hou van Scandinavisch, tijdloos, kleur en een beetje warmte. En een combinatie van verschillende stijlen. Ik hou ook van de combinatie zwart, wit, hout of taupe.