Inleiding gepland, maar haal ik het wel?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Brabantsmeisje, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hey meiden,

Vorige week donderdag hebben de Gyn en ik overlegd en zijn we tot de conclusie gekomen dat door mijn medische indicatie en alle feiten op een rij het beter is om mij op 2/9 in te leiden.
    Ik heb vandaag en donderdag een CTG en donderdag aansluitend een inwendig onderzoek om te kijken of er al iets gaande is. Zoja, dan mag ik me maandag ochtend om half 8 melden, zo nee dan ben ik zondag al aan de beurt om het met ballonnen te rijpen.

Nu rommelt het al weken op en af bij me, maar gisteren is er echt wat in werking gezet. Ondertussen verlies ik bij ieder toilet bezoek stukjes van mijn slijmprop en mijn onderbuik blijft gevoelig, dus ik heb zelf zo'n idee dat de ballonnen niet nodig zullen zijn en vraag me stiekem ook wel een beetje af of ik het uberhaupt ga halen tot volgende week maandag.
    Zijn hier toevallig nog meiden die voor hun inleiding toch spontaan zijn bevallen? En ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar verhalen over een ingeleide bevalling.

Is het raar dat ik straks in het ziekenhuis vraag of ze al even een kijkje willen nemen daar benee? En zal ik vertellen dat mijn slijmprop los aan het komen is?
    Een hele boel vragen haha, maar ik begin het echt zo spannend te vinden nu.

Deel Deze Pagina