Wij zijn wel degelijk voor een kindje aan het gaan, maar door plotse omstandigheden en gezondheidsredenen moest het onverwacht heel even worden uitgesteld. Daarom heb ik in september de morning after pil 1 keer genomen. Daar heb ik nu dik spijt van! Ondertussen ben ik al 4 dagen overtijd! Ik ben vreselijk ongerust, dit heb ik nog nooit meegemaakt sinds ik geen pco meer heb (nu bijna 4 jaar geleden). Is nu heel mijn cyclus in de war geslagen, of komt het volgende maand vast weer goed? Wat moet ik doen als ik gewoon NIET meer ongesteld zou worden, en is dit wel normaal?
Vaak wordt je cyclus dan ontregeld. Heb je na het slikken van die pil geen bloed verlies gehad? Anders zou ik er toch eens een testje tegenaan gooien!
Ik heb ook ooit eens een morning after pil genomen en vervolgens een hele maand niet ongesteld geweest...het sloeg gewoon over er zit ook zoveel troep in zown pil mijn lichaam heeft echt tijd nodig gehad om weer " normaal" te worden zeg maar...ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Bah die rotte pil dan! Als ik het vooraf geweten had had ik ze niet genomen natuurlijk, maar ik dacht zo word ik deze maand niet zwanger, kan ik eerst op mijn plooi komen en gaan we er volgende maand weer voor... Ik heb overigens geen symptomen, noch van aankomende ms, noch van zwangerschap. Vanmorgen in bed had ik wel ineens een reusachtige steek linksonder in mijn buik.
Ik dacht toen ook van ik ben misschien wel zwanger allemaal "kwaaltjes" zeg maar en toen uiteindelijk mijn mentruatie wel doorbrak kwam dat echt heel erg langzaam op gang ik was er beroerd van...vergeet niet dat het een en al hormoon is wat je ingenomen heb...dat werd mij vertelddoor de apotheek dus vandaar
Ik heb ze enkele dagen voor de eisprong genomen, en ik bedenk me opeens: Is die eisprong er misschien gewoon niet gekomen door die pil? Ik herinner me van september niet mn eisprong te hebben gevoeld (normaal voel ik hem) en vooral: kan die eisprong nog komen of is het echt een hele maand niks?
ehm ja... de MAP zorgt ervoor dat of 1) de eisprong wordt uitgesteld of 2) de bevruchte eicel zich niet kan innestelen. Maar ik neem aan dat je dit wel wist als je die pil nam. maar goed, het kan dus erg goed zijn dat je of een hele cyclus overslaat of dat je eitje later nog gaat springen. Overtijd zijn is dus meer regel dan uitzondering. Het kan wel zijn dat je een soort van ontrekkingsbloeding krijgt (dit laatste bedenk ik zelf, dus pin me er niet op vast) succes
Ik denk ook niet dat je die nu nog krijgt nee...voor zover ik weer slaat het allemaal nu een keer over
MENSEN ik deed net voor alle zekerheid een zwangerschapstest (de digitale clearblue) en daar kwam meteen op: ZWANGER (het blijft er overigens opstaan ook nu ik de tester verwijderde) Ik snap er niks van! Ik haal dat ding eruit en ik zie inderdaad 2 DIKKE VETTE blauwe strepen! Is zo'n test soms fout of ben ik écht zwanger?
Vanavond mag ik nog gaan voor een bloedtest! Ik ben superzenuwachtig! Duimen jullie mee? Bedankt voor alle gelukwensen, ik durf nog niet helemaal blij zijn!