leuk dagje weg met 1 jarige?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by honeyy, Oct 4, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

volgens mij zijn hier al 100 topics over geweest maar kan weinig terug vinden! :)

Wij willen iets leuks doen met Esmée en nog een stelletje vrienden van ons + kindje van 2. maar inspiratie is op! zwemmen wilt mn vriendin niet meer, ze is 30 wkn zwanger. vrijdag gaan we na de efteling en over 2 weken na de dierentuin.

hebben jullie nog ideeën 0f tips voor een leuke dag - middag?

liefs x

2. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ja ligt eraan waar je woont. Efteling lijkt mij wat zonde van het geld aangezien de kinderen nog bijna nergens in kunnen. In Enkhuizen heb je het sprookjesbos, erg leuk voor de hele kleintjes. Als je verder weg woont hebben ze vast wel iets in de buurt wat erop lijkt? Een speeltuin binnen en buiten is ook altijd wel leuk

3. Xaph

Xaph Bekend lid

Oct 3, 2009
    876
    1
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Kinderboerderij? Speeltuin? Eendjes voeren in het park? Voor die kleintjes is bijna alles nog nieuw, het hoeft echt niet duur en spectaculair te zijn hoor :p

4. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    joh efteling is juist heel leuk voor ze! onze dochter is al 3 x geweest, en vind het geweldig!

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38

Ik wou net hetzelfde zeggen het is echt leuk voor ze. Sem is met de 6 maanden al geweest haha 9 maanden en pas met de 17 maanden. Nou was het de laaste keer wel het leukst omdat ze toch overal op reageren maar vanaf een maand of 9 kunnen ze al in veel dingen hoor. Ik vond het super.

Ja wij gaan vaak naar een indoorspeeltuin,pretpark,dierentuin,bossen,zwemmen allemaal leuke dingen met een kindje van 1

6. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Ja oke maar toch, efteling is duur terwijl ze een speeltuin of kinderboerderij vaak net zo leuk vinden. Als je het alleen voor je kindje doet vind ik het zonde, niet als je het voor jezelf doet haha

7. guppekop

guppekop VIP lid

Aug 28, 2009
    13,271
    1
    0
    varend op schip
    ik wou dierentuin zeggen maar als je over 2weken ook gaat... Heb er zelf geen problemen mee overigens om 2x kort na elkaar te gaan

Share This Page