hee meiden! volgens mij zijn hier al 100 topics over geweest maar kan weinig terug vinden! Wij willen iets leuks doen met Esmée en nog een stelletje vrienden van ons + kindje van 2. maar inspiratie is op! zwemmen wilt mn vriendin niet meer, ze is 30 wkn zwanger. vrijdag gaan we na de efteling en over 2 weken na de dierentuin. hebben jullie nog ideeën 0f tips voor een leuke dag - middag? liefs x
Ja ligt eraan waar je woont. Efteling lijkt mij wat zonde van het geld aangezien de kinderen nog bijna nergens in kunnen. In Enkhuizen heb je het sprookjesbos, erg leuk voor de hele kleintjes. Als je verder weg woont hebben ze vast wel iets in de buurt wat erop lijkt? Een speeltuin binnen en buiten is ook altijd wel leuk
Kinderboerderij? Speeltuin? Eendjes voeren in het park? Voor die kleintjes is bijna alles nog nieuw, het hoeft echt niet duur en spectaculair te zijn hoor
Ik wou net hetzelfde zeggen het is echt leuk voor ze. Sem is met de 6 maanden al geweest haha 9 maanden en pas met de 17 maanden. Nou was het de laaste keer wel het leukst omdat ze toch overal op reageren maar vanaf een maand of 9 kunnen ze al in veel dingen hoor. Ik vond het super. Ja wij gaan vaak naar een indoorspeeltuin,pretpark,dierentuin,bossen,zwemmen allemaal leuke dingen met een kindje van 1
Ja oke maar toch, efteling is duur terwijl ze een speeltuin of kinderboerderij vaak net zo leuk vinden. Als je het alleen voor je kindje doet vind ik het zonde, niet als je het voor jezelf doet haha
ik wou dierentuin zeggen maar als je over 2weken ook gaat... Heb er zelf geen problemen mee overigens om 2x kort na elkaar te gaan