Oke meiden het is eigenlijk best wel erg dat ik het hier moet vragen maar we weten helemaal niks leuks ''groots'' om ons meisje te geven. Me vader geef ook altijd een wat duurder cadeau maar we kunnen nergens op komen. Onze jongste dochter word over 1.5 maand 3 en haar zus is 5. Dus veel speelgoed hebben ze al van elkaar. Een fiets heeft ze ook al en 3 wieler, zandbak enz ook. Tramoline doen we niet willen we niet in de tuin. Een stpe heeft ze, een pop, barbies enz enz..... kortom we weten het niet meer Hebben jullie leuke tips om te geven? oh kleding hoeven we ook niet te vragen want ze past nu veel vaan haar grote zus en pas allemaal dingeng gekocht. En kleine dingen heeft ze ook al zoveel.... dus wie weet het top cadeau waar ze echt nog wat aan heeft bedankt alvast
Een mooi bedelarmbandje en bij de feestwinkel een heliumballon. Een skippiekoe, schilder/krijtbord, ballenbakballen, duplo, dekbedovertrek, tas voor kdv, knutselspullen, bestek of servies, zoiets?
Barbiehuis heeft de oudste gehad in januari knutselspullen ook al zoveel... Schaam me gewoon. dekbedovertrek staat inderdaad op het lijstje ze gaat over naar een peuterbed dus dat nodig, ballenbak zo tent met ballen hebben we ook al (onding ) houten speelhuis past helaas niet in de tuin. Althans past wel maar kan ik geen zwembadje niks meer kwijt en vind zo groot. Heb speeltuin recht voor de deur met glijbaan enz. Maar wel al super bedankt voor de tips nog meer blijven zeker welkom
een superleuk dagje naar de zoo/efteling/plosa/zee/tropisch zwemband met cadeautjes (ijsje à volonté/t-shirt van plop/op de foto met holle bolle gijs ed). Prinsesje voor 1 dag dus
Speelt ze veel buiten? Anders is een traptractor misschien iets voor haar? Onze dochter wordt volgende week 3 en ze krijgt van ons een traptractor.
traptractor super goed idee. Gaan binnnekort al naar de dierentuin doen we voor haar verjaardag. Dus als dat bevalt idd ook goed idee om nog een keer wat te gaan doen. Keukentje hebben we inderdaad ook met alles erop en eraan
-rolschaatsen inclusief helm,beschermers etc. -step -Kinder camera -Kinder radio -Als ze van poppen houdt iets speciaals voor haar pop een poppenbed of een kinderwagen.
Goede tips inderdaad weer voorbij rolschaatsjes met helm enz is ook een super idee. Thnx meiden kan me lijstje eindelijk gaan aanvullen. alle tips blijven altijd welkom
Een mooi boek! Kan je nooit genoeg van hebben en er komt elk jaar weer zoveel nieuws bij dat er vast iets leuks is dat je oudste nog niet gehad heeft.
Hier heb ik een beetje hetzelfde probleem voor de jongste, hebben ook 2 dochters. Alleen wordt bij ons de jongste 1 jaar. Voor de oudste ideeen genoeg (zit 3 dagen tussen hun verjaardagen). We hebben al zo veel speelgoed en hebben een niet al te groot huis en een kleine tuin die ook al vol staat met speelspullen.