Gisteravond tijdens het klussen raakte m'n vriend duidelijk m'n baarmoeder. Het was behoorlijk pijnlijk en nadien heb ik nog een tijdje buikkrampen gehad daarvan. Normaal gesproken hebben we daar nooit last van! Heeft dat iets met de ovulatie te maken, weten jullie dat?
Ik herken het wel, maar bij mij kwamen twee dagen daarna de duivels Bij jouw nog een beetje vroeg denk ik zo. Misschien omdat in de vruchtbare periode de baarmoedermond wat vergroot is. Zou kunnen! groetjes
Rond mijn ovulatie is de boel ook veel gevoeliger en ik heb zelfs vaak wat bloedverlies. Ik vermoed dat het daar bij jou ook mee te maken heeft. Succes en ik hoop dat je pijn snel over is. Liefs, Anouk.
aan je banner te zien zit je rond je eisprong. vaak is het zo dat rond de eisprong je baarmoedermond lager in de vagina "staat". dan is het goed mogelijk dat je dat dan voelt. niks ernstigs. ik herken het helemaal
Gelukkig maar, en dubbel gelukkig maar, want dat betekent dat de kans groot is dat we op een heel goed moment geklust hebben
Jep dat klopt helemaal. Wat Annelies schreef heb ik ooit ook ergens gelezen. Ook heb ik het zelf wel eens gevoelt. Het kan iig helemaal geen kwaad. Succes veel liefs Daan
Dat is 'grappig' om te lezen. Ik herken dit ook, maar heb nooit de link gelegd dat ik dan rond m'n eisprong zit . Dan hebben wij vanmorgen ook hopelijk op het juiste moment geklust Liefs Rena
Oh ik lees nu net in een ander topic dat de baarmoederhals juist veel verder naar boven ligt en moeilijker te bereiken is rond de eisprong?
Onmiddellijk na de menstruatie is de baarmoedermond gesloten en hard en reikt hij tot diep in de schede, zodat hij met de vinger relatief gemakkelijk te bereiken is. Wanneer de eisprong nadert, wordt de baarmoedermond zacht, opent zich enigszins en komt wat hoger te liggen, zodat hij soms nog maar net te voelen is. Na de eisprong sluit hij weer, wordt hard en zakt. succes meid http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=10783