Jaja de zijn gearriveerd... beetje vroeg maja..... laatste ongesteldheid was 14/5 en gisteren 7/6 ongesteld geworden... Tel even me, dan zit ik op 24 dgn he? Ik baal niet echt dat ik ongesteld ben, het is tenslotte pas de eerste ronde.. en tja nieuwe rondes nieuwe kansen! toch? Ik vroeg me vriendje wat hij ervan vond-> ach zei hij we gaan gewoon verder... Lief he? hij zei zelf ook de eerste ronde is de kans klein.... we zullen wel zien. Het is me een schatje joh! 1.Mijn vraag is wel, is een cyclus van 24 niet wat kort? ik heb ergens gelezen dat de cyclus tussen de 20 en 40 dgn moet liggen of niet? 2. Heeft een hoge ochtend temp iets met de komende duivels te maken?
is idd 24 dgn meid, wat betreft die 20 - 40 dgn, ze zeggen dat als je cyclusduur korter dan 21 dgn is, de meeste dan geen eisprong hebben, maar daar staat weer tegenover dat er weer andere (ook medische) site's zijn die weer beweren dat je eisprong zelfs in je menstruatieperiode kan vallen, dus van wat er daarvan waar is?? wie zal het zeggen daar zijn de meningen van de experts dus over verdeeld...feit blijft wel dat er genoeg zijn die tijdens de menstruatie zwanger zijn geworden.... die hoge temp houd je meestal vanaf je eisprong tot aan de kan je alleen maar succes wensen meid en tja tis de 1e ronde, hoop voor je dat er niet vele nog volgen maar de tijd zal het leren.. veel succes
voor nu even wel maar denk dat je beter even je 1volgende menstruatie kan afwachten kijken wanneer die komt.. succes
Hoi, Volgens mij zou je volgende NOD dan 24 dagen na je eerste dag van je laatste menstruatie moeten zijn. Groetjes, Butterfly
Heb het even uitgerekend voor je 07/06/06 Eerste dag van je laatste menstruatie 14/06/06 Een beetje vruchtbaar 15/06/06 Vruchtbaar 16/06/06 Erg vruchtbaar 17/06/06 Eisprong 22/06/06 Innesteldag 01/07/06 Vanaf hier kun je testen Je NOD is dan 29 juni